विवादास्पद सुपरस्टारको अब्बल बायोपिक [फिल्म समीक्षा : सञ्जु]
सञ्जय दत्तलाई बुझ्न चाहने अनि उनी र रनवीरका फ्यानले सञ्जु हेर्न छुटाउने सवालै भएन । व्यावहारिक दर्शन र मनोरन्जनका हिसाबले यस्ता खुराकिला फिल्म हत्तपत्त बन्दैनन् ।
सञ्जय दत्त जति सफल अभिनेता हुन्, त्यत्तिकै विवादास्पद पनि । महिलाप्रेमी, लागूऔषध, अवैध हतियारदेखि सन् १९९३ को मुम्बई हमलामा संलग्नताजस्ता आरोपले उनको साख धुमिलिएको छ । फिल्ममार्फत करोडौँ फ्यान कमाएका यी हिरोले जेलमा वर्षौं कष्टकर जीवन बिताएका छन् । उनकै कारण परिवार तनावमा रह्यो । उनको जीवनकथा कुनै फिल्मको भन्दा कम नाटकीय र अपत्यारिलो छैन । त्यसो नहुँदो त ‘भेट्रान’ निर्देशक राजकुमारी हिरानीले किन बनाउँथे उनको बायोपिक ?
पिकेपछिका सिंगो चार वर्ष हिरानीले सञ्जुमा खर्चिए । ‘आउटपुट’ जति दमदार छ, त्यसको तुलनामा चार वर्ष थोरै लाग्छ । हिरानीझैँ फिल्ममा प्राण भरेका छन्, रणवीर कपुरले । सञ्जय दत्तका रूपमा उनले जादू देखाएका छन् । प्राय: बायोपिकमा पात्रलाई देवत्वकरण गरिन्छ तर हिरानीले सञ्जुलाई सिर्फ सञ्जयको प्रतिविम्ब मात्रै बनाएका छन् । यही गुणले फिल्मको वजन र विश्वास बढाएको छ ।
सञ्जय (रणवीर) ले पहिलो फिल्म रक्की खेल्न थालेसँगै सञ्जुको कथा सुरु हुन्छ । गलत संगतले ड्रग्स लिन थाल्छन् । त्यही बेला आमा नर्गिस (मनीषा कोइराला) लाई क्यान्सर हुन्छ । प्रेमिकाले अर्कैसँग विवाह गर्छिन् । ड्रग्स लिने बहाना थपिँदै जान्छ । अति भएपछि बाबु सुनील दत्त (परेश रावल) ले अमेरिकाको पुन:स्थापना केन्द्रमा पठाइदिन्छन् । कुलतबाट मुक्त भएर भारत फर्किएको केही समयमै अवैध हतियार र मुम्बईको आतंककारी आक्रमणमा संलग्न रहेको गम्भीर आरोप लाग्छ । लगातार १२ फिल्म फ्लप हुन्छन् । जेल, अदालत, पुलिस स्टेसन धाउँदाको हैरानी । र, कथा सञ्जयको वर्तमान अवस्थासम्म आइपुग्छ ।
हिरानी र अभिजात जोशीले मिलेर लेखेको सञ्जुका हरेक दृश्य जीवन्त लाग्छन् । ती दृश्यको सानदार बुनाइले दर्शकको ध्यान खिचिरहन्छ हरक्षण । कथावाचनमा लेखिका विन्नी (अनुष्का शर्मा) को प्रयोग सुन्दर छ । घरी उनी सञ्जयबाटै कथा सुन्छिन्, घरी उनका मित्र कमलेश (विक्की कौशल) बाट । जसबाट सञ्जयका जीवनका नयाँ पानाहरू उद्घाटित हुँदै जान्छन् । परिवारको एक सदस्य गलत बाटोमा लाग्दा बाबुआमा र साथीसंगतीले भोग्नुपर्ने असामान्य पीडाको फेहरिस्त हो यो । सुपरस्टार हुनुको नाताले पीडाको आयतन अझ फराकिलो हुने भइहाल्यो । फिल्मको केन्द्रमा छ, सञ्जयप्रतिको सुनीलको त्याग अनि सुनीलप्रतिको सञ्जयको सम्मान । यही भावनात्मक प्रेमले हरेकको मन छुन्छ ।
रुँदारुँदै हाँसिने अनि हाँस्दाहाँस्दै रोइने दृश्य सिर्जनामा माहिर छन् हिरानी । पिके, थ्री इडियट्स, मुन्नाभाइ एमबिबिएसमा यस्तै दृश्यको बाहुल्य थियो । सञ्जुमा हिरानीको यो गुण अझ निखारिएको छ । रक्कीको सुटिङ, मनीषाको ‘इन्ट्री’, रणवीर र विक्कीको भेट, पुन:स्थापना केन्द्रबाट भागेको र सोनम कपुरसँगको शौचालय विवाद कालजयी छन् । प्राय: चरित्रलाई एउटै दृश्यबाट स्थापित गरिएको छ । मध्यान्तरपछि कथा छिटो–छिटो अगाडि बढाइएको छ । अवैध हतियार र मुम्बई हमलाको सवालमा खास के भएको थियो, पर्दा खुल्दै जान्छ । तर, सञ्जयको रियल स्टारडमलाई बेवास्ता गरिएको भान हुन्छ । कथा छिटोछिटो अगाडि बढाउँदा कतै–कतै ‘रिलेट’ गर्न मुस्किल पर्छ । अनि, उनको प्रेमिका वा वेश्यासँगका सम्बन्धलाई पनि खास महत्त्व दिइएको छैन । खट्कने अर्को पक्ष हो यो । फिल्मको मुख्य भिलेनचाहिँ मिडियालाई बनाइएको छ ।
अवैध हतियार राखेकामा सञ्जय दोषी हुन् तर उनी आतंककारी होइनन् भन्ने स्थापित गर्नु निर्देशक हिरानीको मुख्य ध्येय देखिन्छ । त्यसमा उनी तार्किक रूपमै सफल भएका छन् । फिल्म हेरिसकेपछि सञ्जयभन्दा उनका पिता सुनीलप्रति अगाध श्रद्धा पैदा हुन्छ । सुनीललाई दागबत्ति दिइरहँदा सञ्जय आफैँले भन्छन्, ‘तपाईं मभन्दा धेरै असल छोराको बाबु बन्न लायक हुनुहुन्छ ।’ सञ्जुमा रणवीरले आत्मा भरेका छन् । उनले सञ्जयको अभिनय गरेका होइनन्, सञ्जयकै जीवन बाँचेका छन् ।
रणवीरको करिअरकै सबैभन्दा कठिन तर सशक्त चरित्र यही हो । अभिनेताका रूपमा यो फिल्मले उनलाई अमर बनाउनेमा सन्देह छैन । उनका साथी बनेका विक्की कौशललाई बिर्सनै सकिन्न । परेश रावल उत्तिकै प्रभावकारी लाग्छन् । थोरै भए पनि हलबाहिर निस्केपछि समेत मनीषाका हरेक दृश्य मानसपटलमा नाचिरहन्छ । सोनम कपुर, अनुष्का शर्मा र जीम सव्र सबै एक से एक लाग्छन् । पुराना गीतको सार्थक प्रयोग अर्को प्रशंसनीय पक्ष हो । खिचाइ, पृष्ठभूमि ध्वनि, लोकेसन, कलाकारको भेषभूषा हरेक पक्षको संयोजन ‘पर्फेक्ट’ नै छ । हिरानीले ‘म को हुँ’ भनेर प्रमाणित गरेका छन् ।
सञ्जय दत्तलाई बुझ्न चाहने अनि उनी र रनवीरका फ्यानले सञ्जु हेर्न छुटाउने सवालै भएन । व्यावहारिक दर्शन र मनोरन्जनका हिसाबले यस्ता खुराकिला फिल्म हत्तपत्त बन्दैनन् ।
सम्बन्धित
पर्फ्युममा सुँघ्ने क्षमतासँगै अस्तित्वको खोजी र ग्रनोई अवचेतन रूपमै मृत्युको नजिक रहेको दे...
सिनेमामा गन्धको प्रस्तुति
गरिरहेका काम जहाँको तहीँ थाती राखेर क्वारेन्टाइन पसेका रंगकर्मीको उकुसमुकुस ...
नाटकघरमा उज्यालो फर्केला ?
अमेरिकन आइडल–२०२० को उपाधि चुम्न आतुर नेपाली ठिटो...
'भाषा हटाइदिनुस्, भावना उस्तै हुन्छ'
बलिउडमा स्थापित भन्दा फरक पृष्ठभूमिबाट सिनेक्षेत्रमा प्रवेश गरेका इरफानको संघर्ष आफैंमा एउ...
इरफानको शक्तिशाली समय
लकडाउनमा सेलिब्रिटी दैनिकीः पारिवारिक पुनर्मिलन, सिर्जनात्मक रचनादेखि जनचेतनाका आवाजसम्म...
सेलिब्रिटीका लकडाउन सिर्जना
च्याम्पियनका अन्य प्रतिस्पर्धीले कन्टेन्टका लागि माथापच्ची गरिरहादा हिमेश भने तु लेखिसक्थे...