रङ हराएको सानो टुँडिखेल
भूकम्प गएको चार वर्ष पुग्नै लाग्यो । तर देशको एउटा मात्र दशरथ रंगशालामा न खेल भएको सुनिएको छ, न त खेलाडी नै देखिएका छन् ।
भूकम्प गएको चार वर्ष पुग्नै लाग्यो । तर देशको एउटा मात्र दशरथ रंगशालामा न खेल भएको सुनिएको छ, न त खेलाडी नै देखिएका छन् । भर्खरै सकिएको सहिद स्मारक ए डिभिजन लिग, त्यसअघिको दक्षिण एसियाली फुटबल प्रतियोगिता (साफ), एसियन गेम्सलगायत ठूला–साना सबै प्रतियोगिताका लागि नेपाली खेलाडीले यो रंगशालामा न अभ्यास पाए, न त प्रशिक्षण नै ।
अचम्म के भने रंगशाला पुनर्निर्माण समयमै नहुँदा सन् २०१९ को मार्चमा नेपालले आयोजना गर्ने दक्षिण एसियाली खेलकुद (साग) पनि सर्ने निश्चित छ । देशको शान, मान र इज्जत जोडिने विषयमा पनि राखेप नेतृत्व उति सक्रिय भएजस्तो देखिएन ।
०१३ अघि अहिलेको टुँडिखेलको हिस्सा रहेको क्षेत्रलाई हालको दशरथ रंगशाला नामकरण गरियो । त्यतिबेला फुटबल खेल्ने उक्त सार्वजनिक मैदान सानो टुँडिखेलको नामले प्रसिद्ध थियो । मुलुककै एक मात्र रंगशालाको पहिलो संरचना उबेलै बनेको हो । त्यसको ४४ वर्षपछि मात्रै अहिलेको स्वरुपमा बनेको हो,
अन्तर्राष्ट्रिय स्तरको दशरथ रंगशाला, ०५५ मा । नेपालले आठौँ साफ आयोजना गर्ने निर्णय गरेपछि उत्तरको छिमेकी चीनले आधुनिक रंगशाला निर्माणमा सहयोग गरेको थियो । विदेशीले बनाइदिएको रंगशाला उपयोग गर्ने क्षमता राखेप नेतृत्वकर्ताले अहिलेसम्म राखेको देखिँदैन । रंगशालालाई सधैँ रङबिनाको खेल मैदान बनाउने कि चाँडो पुन:मर्मत गरेर पहिलेकै अवस्थामा ल्याउने ?
आरक्षित हुने अधूरो रहर
०६३ को अन्तरिम संविधानले ल्याइदिएको हो आरक्षणको अवसर । ०६४ देखि लागू भएको यो नीतिअन्तर्गत अहिलेसम्म लोकसेवा आयोगबाट मात्रै करिब १६ हजार ९ सय ३९ जनाले आरक्षित हुने अवसर पाइसकेका रहेछन् । सरकारी सेवामा बाहुन/क्षत्रीलाई भने आरक्षण वर्जित छ ।
उपत्यकामा गुड्ने बाबा गोकर्णेश्वर यातायात प्रालिले सञ्चालन गरिरहेका बसमा भने कलमजीवीलाई पनि आरक्षणको सुविधा रहेछ । कलमजीवीको आरक्षित सिट उपभोग गर्ने मनसुवा राखेर चावहिलबाट थापाथली कार्यस्थल पुग्न चढियो, बाबा गोकर्णेश्वरको बा५ख २५६० नम्बरको बसमा । ३५ सिटे क्षमताको यो बसमा ड्राइभर सिटको बायाँपट्टि राखिएको रहेछ, पत्रकार आरक्षित दुई सिट । २७ पुस बिहान ११ बजे सरकारी स्तरबाट मनाइएको पृथ्वी जयन्तीमा सहभागिता जनाउन र कमल थापा नेतृत्वको राप्रपाले काठमाडौंको राष्ट्रिय सभागृहमा आयोजना गरेको शुभकामना कार्यक्रममा सहभागिता जनाउन आउनेको बथानै रहेछ, त्यो बसमा । रत्नपार्क आइपुग्दासम्म सिट कतापट्टि रहेछ भन्नेसमेत भेउ पाउन सकिनँ ।
बसमा कम्तीमा ६० यात्रु थिए । जमलमा आधाउधी झरे, सहिदगेटमा एकाधबाहेक सिटमा चढेका मात्र बाँकी रहे । त्यहाँ केही बेर रोकेपछि बस हुइँकियो कलंकीका लागि । थापाथली अफिस आइपुग्न बसमा मेरो अन्तिम गन्तव्यचाहिँ त्रिपुरेश्वर थियो । तर त्रिपुरेश्वरमा बस रोकिए पनि मचाहिँ ओर्लिनँ किनकि जसरी पनि आरक्षित सिट उपभोग गर्ने हुटहुटी थियो ।
म त्रिपुरेश्वर हुँदै कलंकीसम्म जाने निधोमा पुगेँ । त्रिपुरेश्वरमा केही यात्रु झरेपछि मात्र आरक्षित सिटको भेउ पाइयो । पत्रकारका लागि आरक्षित गरिएको सिटलाई स्पर्शसम्म गर्न पाइयो । मन फुलेर तरंगित भयो । सिटमा बसेका रहेछन्, दुई महिला । कालीमाटीमा ती दुई महिला उत्रिएनन्, मेरो पत्रकार सिटमा बसेर आरक्षित हुने चाहनाले यहाँसम्म पनि सार्थकता पाएन । त्यसपछि कालीमाटीलाई अन्तिम बिसौनी बनाएर अफिस आउन कीर्तिपुर यातायातको बस समातेँ ।
यातायात कसले चलाउने ?
निजामती कर्मचारीका लागि छ्यालब्याल आम्दानीको स्रोत बनेका छन्, यातायात विभागअन्तर्गतका कार्यालय । सुनियो, यातायात विभागका ५० प्रतिशतभन्दा बढी कर्मचारीलाई भ्रष्टाचारको मुद्दा लागेपछि कार्यालय चलाउन नसकिने अवस्था आइपरेछ ।
देशभरका यातायात व्यवस्था विभागको कार्यालयबाट अधिकृत र उपसचिवसहित ५० प्रतिशतभन्दा बढी कर्मचारीलाई अख्तियारले भ्रष्टाचार अभियोगमा मुद्दा चलाएपछि कर्मचारी अभावमा कामै गर्न नसक्ने अवस्थामा पुगेको विभागका महानिर्देशक लावण्य ढकालले नै बताएछन् । नेतृत्वकर्ताले संघीय संसद्को विधायन व्यवस्थापन समिति बैठकमा भनेपछि कसरी नपत्याउनु ?
देशैभर यातायात विभाग मातहत रहेका कार्यालयमा काम गर्ने अधिकृत र उपसचिवजति सबै भ्रष्टाचारको मुद्दामा अख्तियारको फन्दामा परेपछि कसरी बाँडोस् त विभागले स्मार्ट लाइसेन्स !
१ वर्ष पुग्यो स्मार्ट लाइसेन्स नबाँडेको । जहिलै यातायात कार्यालयमा बुझ्न जाँदा कहिले ३ महिना, कहिले ६ महिना त कहिले अर्को वर्षको पहिलो महिना आउनू भनेर सेवाग्राहीलाई फर्काइरहेको छ । प्रधानमन्त्री केपी ओलीको नारा ‘म पनि भ्रष्टाचार गर्दिना, अरुलाई पनि गर्न दिन्नँ’ कार्यान्वयनमा आउँछ कि अब ?
सम्बन्धित
२००७ को राजा/प्रजाको संयुक्त प्रजातान्त्रिक आन्दोलनपछि अहिलेसम्म जारी भएका संविधानअनुसार र...
कार्यकर्ता होइन, नागरिक भएर सोचौँ
अमेरिकामा चकित पार्ने धेरै पक्षहरू हुँदाहुँदै पनि सुरुमै सबैको ध्यान खिचेर विकासको परिचय द...
अमेरिकी सडक सन्जाल : विकासको अनौठो मोडल
छोरीचेलीको करियरका लागि सीमित रकम तिर्न नसक्ने तर पराई घर पठाउन ऋण गरेरै भए पनि लाखौँ खर्च...
छोरीचेलीको हैसियत बिहे मात्रै ?
ट्याक्सी ड्राइभर पहिलो पटक मैले कसरी र कहिले हेरेँ, याद छैन । तर हेर्नेबित्तिकै मलाई त्यो ...
ट्राभिस कुटाइममा मुर्दाघर आयो
तिमी पनि तिम्रा प्रियहरूलाई भनिदेऊ, ‘क्षमा देऊ ।’ उनीहरूलाई सिकाइदेऊ, बदलाका लागि होइन, बद...
बदलाका लागि होइन, बदलावका लागि लड्नुपर्छ
अमेरिका विकास, शक्ति र संस्कृतिमा जति धनी छ, भित्र लुकेको जातीय तुष पनि उत्तिकै टाँसिएको छ...