बजारु कमेडी (फिल्म समीक्षा : कागजपत्र)
हास्य संवादमै मक्ख पर्नेलाई कागजपत्रले जसोतसो चित्त बुझाउला । सशक्त कथा र सिर्जनशील प्रस्तुति खोज्नेलाईचाहिँ झेल्नै मुस्किल पर्छ ।
फिल्म : कागजपत्र | रेटिङ : १.५/५
नेपाली सिनेमाको पछिल्लो प्रवृत्ति हो, जसरीतसरी हसाउने । पात्र र कथाअनुरुप दृश्य सिर्जेर होइन, संवादबाटै बिनाप्रसंग हसाउन उद्धत देखिन्छन् निर्देशक । न विषयप्रति इमानदारी हुन्छ, न त कलात्मक गुणवत्ता । यही नियतिको नयाँ संस्करण हो, कागजपत्र । अपिल विष्ट लिखित/निर्देशित यस फिल्ममा विदेश जाने हुटहुटी र त्यसबाट निम्तने दुष्परिणामलाई केन्द्रमा राखिएको छ । सामाजिक यथार्थसँग अति नजिक भए पनि कथावाचनमा संवेदनशीलता देखिँदैन । हसाउने धङधङीबाट प्रताडित छ । फलतः कागजपत्र हेरिरहँदा थोरबहुत हासिएला तर सम्झनालायक खास केही छैन ।
दाङको हुलाक कार्यालयका पियन राजकुमार (भोलाराज सापकोटा) लाई घर चलाउनै धौधौ छ । त्यसैले पत्नी देवी (सरिता गिरी) विदेश जान किचकिच गर्छिन् । सरकारी जागिर, श्रीमती र दुई बच्चा छाडेर परदेश जान फिटिक्कै मन छैन उनलाई । तर परिस्थिति यति कठोर बन्दै जान्छ कि देवीको चाहबमोजिम साली बुनु (शिल्पा मास्के)सँग किर्ते बिहे गरेर अस्ट्रेलिया जान राजी हुन्छन् । ४० वर्षे सोझा राजकुमार र २० वर्षकी नर्सिङ पढेकी बुनु अस्ट्रेलिया पुगेर आफ्नो सपना पूरा गर्लान् ? कागजपत्र यही सवाल वरपर घुमेको छ ।
दृश्यभाषा भएकाले फिल्ममा न्यारेसनको प्रयोग सकेसम्म निषेध गरिन्छ । गर्नैपरे जटिल अवस्थामा मात्र । कागजपत्रका पात्र र उनीहरुका व्यवहार सरल छन्, दर्शकले सजिलै चिन्न र बुझ्न सक्छन् तर सुरुआतबाटै पृष्ठभूमिमा कथावाचकको आवाज सुनिन्छ । निर्देशकलाई आफ्नो कथावाचनमा आत्मविश्वास नभएको प्रमाण हो यो । कथा प्रवेशक्रम रसिलो छ । देवीको छुच्ची र महत्वाकांक्षी स्वभाव अनि राजकुमारको झनक्क रिसाउने र निर्दोषपनाले दर्शक मन जित्छ । उनीहरुको 'केमेस्ट्री' हाम्रो सन्दर्भमा झर्रो लाग्छ । बुनु र उनलाई मन पराउने जग्गा दलाल केशव (नाजीर हुसैन)को प्रवेशले रोचकता थप्छ । तर विस्तारै विरक्ति पैदा हुन थाल्छ । कारण, समस्या स्थापित भइसक्दा पनि उही आशयका दृश्य दोहोर्याइन्छ । नयाँ घटनाक्रम सिर्जेर कथालाई गति दिइन्न ।
मध्यान्तरसम्म त जसोतसो फिल्मले तान्छ । कम्तीमा पात्रहरुमा आफ्नोपन भेटिन्छ । तर मध्यान्तरलगत्तै पूरापूर 'ट्रयाकआउट' हुन्छ । कमेडीबाट रोनाधोनातिर एक्कासि छलाङ मारिएको छ । श्रीमान परदेशिएका एक्ली श्रीमतीतिर गाउँका कथित ठूलाबडाको गिद्धेनजर हाम्रो तीतो विडम्बना हो । तर यसलाई अपत्यारिलो ढंगले देखाइएकाले कथाको सुरक्षित अवतरण गराउने निर्देशकको प्रयास विफल भएको छ । समाजसेवी भनिएका गाउँका उरन्ठेउला केटाहरु, वडाध्यक्ष, वकिलजस्ता पात्र 'क्लिसे' लाग्छन् । न अन्त्यतिर मुख्य पात्र आर्दशवान भएको विश्वसनीय लाग्छ, न त बुनुको बाआमामा आएको परिवर्तन नै । क्लाइमेक्स नजिकिँदै गर्दा केन्द्रीय द्वन्द्वका सवालमा निर्देशक स्वयं अलमलमा परेका छन् । सानो क्यानभासको कथालाई प्रभावकारी ' ट्रिटमेन्ट' बिना जबर्जस्ती तन्काउन खोजेर पो हो कि !
कथाको परिवेशमा असुहाउँदा र यौनलाई प्रधानता दिइएका द्वअर्थी संवाद भरमार छन् । पात्रहरु बोलेको–बोल्यै । यस्ता संवादमा रुमल्लिनुभन्दा जीवन्त दृश्य सिर्जिर्एको हुँदो हो त, फिल्मले उचाइ चुम्थ्यो । रेडियो नाटक हेरेको भान हुन्नथ्यो । कतिपय दृश्यचाहिँ आउँछन्, जान्छन्, मूलकथासँग खास सरोकार राख्दैनन् । प्रतिकात्मक दृश्यको उस्तै खडेरी छ । किर्ते बिहे र हनिमुनचाहिँ रमाइलो ढंगबाट खिचिएको छ । बाध्यताले आत्मसम्मानमा सम्झौता गर्न विवश हुनुपर्ने यस्तो नियतिमा हरेकले कहीँ न कहीँ आफूलाई पाउँछन् । पात्रहरुको बोलीचाली, हुलिया, मनोवृत्ति, लोकेसनमा दाङको स्थानीयपन आत्मसात् गरिएको छ । कास्मिर डिक्सनको छायाँकनले कम्तीमा दृश्यभाव बिथोलेको छैन । 'माया संसार...' गीतलाई कथावाचनकै रुपमा प्रयोग गरिएको छ ।
कागजपत्रको सबैभन्दा प्रशंसनीय पक्ष हो, कलाकारको अभिनय । धन कमाउन नसक्दा उल्झनमा फसेको पात्रका रुपमा भोलाराज सापकोटाको रुपान्तरण गज्जबको छ । त्यस्तै जीवन्त काम गरेकी छन्, सरिता गिरीले । रंगमञ्चबाट अभिनय सुरु गरेका भोलाराज र सरिताले फेरि एकपटक आफ्नो अब्बलता पस्किएका छन् । नाजीर हुसैन र शिल्पा मास्केको जोडी पनि प्यारो लाग्छ । जीवन भट्टराईको चरित्र र अभिनयले उस्तै रोमाञ्चक तुल्याउँछ । सहायक भूमिकामा देखिँदै आएका जीवन अब मुख्य भूमिकाकै दाबेदार हुन् । कागजपत्रका क्याप्टेन अर्थात् निर्देशक अपिलचाहिँ कन्टेन्टभन्दा कमेडीमा अल्झिएका छन् । बजारु दबदबाबाट मुक्त हुन नसक्दा आफैँले उठाएको विषयवस्तुलाई न्याय गर्न चुकेका छन् ।
हास्य संवादमै मक्ख पर्नेलाई कागजपत्रले जसोतसो चित्त बुझाउला । सशक्त कथा र सिर्जनशील प्रस्तुति खोज्नेलाई चाहिँ झेल्नै मुस्किल पर्छ ।
सम्बन्धित
पर्फ्युममा सुँघ्ने क्षमतासँगै अस्तित्वको खोजी र ग्रनोई अवचेतन रूपमै मृत्युको नजिक रहेको दे...
सिनेमामा गन्धको प्रस्तुति
गरिरहेका काम जहाँको तहीँ थाती राखेर क्वारेन्टाइन पसेका रंगकर्मीको उकुसमुकुस ...
नाटकघरमा उज्यालो फर्केला ?
अमेरिकन आइडल–२०२० को उपाधि चुम्न आतुर नेपाली ठिटो...
'भाषा हटाइदिनुस्, भावना उस्तै हुन्छ'
बलिउडमा स्थापित भन्दा फरक पृष्ठभूमिबाट सिनेक्षेत्रमा प्रवेश गरेका इरफानको संघर्ष आफैंमा एउ...
इरफानको शक्तिशाली समय
लकडाउनमा सेलिब्रिटी दैनिकीः पारिवारिक पुनर्मिलन, सिर्जनात्मक रचनादेखि जनचेतनाका आवाजसम्म...
सेलिब्रिटीका लकडाउन सिर्जना
च्याम्पियनका अन्य प्रतिस्पर्धीले कन्टेन्टका लागि माथापच्ची गरिरहादा हिमेश भने तु लेखिसक्थे...