भित्तामा श्यामश्वेत जीवन
फोटोग्राफर जगदीश उपाध्यायलाई हतारिएर गरेको काम स्वाद लाग्दैन । त्यसैले होला, उनी सधैँ एनालग क्यामेरा प्रयोग गर्छन् । भन्छन्, “एनालगको मज्जा बेग्लै । यसमा धैर्य हुन्छ ।”
फोटोग्राफर जगदीश उपाध्यायलाई हतारिएर गरेको काम स्वाद लाग्दैन । त्यसैले होला, उनी सधैँ एनालग क्यामेरा प्रयोग गर्छन् । भन्छन्, “एनालगको मज्जा बेग्लै । यसमा धैर्य हुन्छ ।” करिब ४३ जना फोटोग्राफरको सहभागितामा १९ साउनबाट सुरु भएको छ, ‘लाइफ इन एनालग’ फोटो प्रदर्शनी ।
नेपालमा भर्खर क्यामेरा भित्रिएको समय सन् १९०० देखि अहिलेसम्म एनालगबाट खिचेका ९० वटा फोटो प्रदर्शनीमा राखिएको छ । शानले भरुवा बन्दुकसँग बसेका भोजपुरका मुखियादेखि धूवाँले कालाम्य बौद्धका बटुवासम्म फोटो प्रदर्शनीमा समेटिएका छन् ।
कति फोटो पहिलो पटक धुलाइएको जिकिर गर्दै जगदीशले डिजिटल आए पनि पुरानो सामान अमूल्य भएको बताए । “छिटो केका लागि ?” डिजिटल पुस्तालाई व्यंग्य गर्छन्, “घरमै फलेको आँप खानु र बजारमा किनेको आँप खानुमा जे अन्तर छ, त्यही अन्तर एनालग र डिजिटलमा छ ।”
सबै तस्बिर श्यामश्वेतमा धुलाइएको छ । सादा जहिल्यै सुन्दर हुने भएकाले श्यामश्वेतमा धुलाएको जगदीशले बताए । सिद्धार्थ आर्ट ग्यालरीमा भएको प्रदर्शनी ४ भदौसम्म चल्नेछ ।
सम्बन्धित
पर्फ्युममा सुँघ्ने क्षमतासँगै अस्तित्वको खोजी र ग्रनोई अवचेतन रूपमै मृत्युको नजिक रहेको दे...
सिनेमामा गन्धको प्रस्तुति
गरिरहेका काम जहाँको तहीँ थाती राखेर क्वारेन्टाइन पसेका रंगकर्मीको उकुसमुकुस ...
नाटकघरमा उज्यालो फर्केला ?
अमेरिकन आइडल–२०२० को उपाधि चुम्न आतुर नेपाली ठिटो...
'भाषा हटाइदिनुस्, भावना उस्तै हुन्छ'
बलिउडमा स्थापित भन्दा फरक पृष्ठभूमिबाट सिनेक्षेत्रमा प्रवेश गरेका इरफानको संघर्ष आफैंमा एउ...
इरफानको शक्तिशाली समय
लकडाउनमा सेलिब्रिटी दैनिकीः पारिवारिक पुनर्मिलन, सिर्जनात्मक रचनादेखि जनचेतनाका आवाजसम्म...
सेलिब्रिटीका लकडाउन सिर्जना
च्याम्पियनका अन्य प्रतिस्पर्धीले कन्टेन्टका लागि माथापच्ची गरिरहादा हिमेश भने तु लेखिसक्थे...