[सम्पादकीय] चिसो एस्ट्रेमा अलिअलि गर्दै निभिरहेको हाम्रो जीवन
४० लाखजति जनसंख्या बस्ने काठमाडौँ उपत्यकामा फोहोर व्यवस्थापन चुनौती बन्दै गएको छ ।
कुनै बेला ‘नयाँ नेपाल’ भन्दा कम लोकप्रिय थिएन, ‘स्वच्छ, सफा, हराभरा काठमाडौँ’ नारा । तत्कालीन महानगरले यो नारा दिएको दुई दशक नाघ्दा आज प्राचीन सांस्कृतिक राजधानी पर्यावरणीय दृष्टिकोणले बस्नै नमिल्ने सूचीमा पर्दै छ । कवि भूपी शेरचनले चिसो एस्ट्रे भनेका थिए काठमाडौँलाई । यो चिसो एस्ट्रेमा हाम्रो जीवन अलिअलि गर्दै निभिरहेको छ ।
कात्तिक तेस्रो साता युरोपेली संस्था आईक्यु एयरले संसारभरिका प्रदूषित राजधानीको सूची प्रकाशन गरेथ्यो । बढी प्रदूषित सहरको पहिलो वरीयतामा नयाँ दिल्ली छ । काठमाडौँ सातौँमा । हामी सबैलाई थाहा छ, नेपालको राजधानी सहर अधिक प्रदूषित छ । नेपालको यो अंकमा यम बमले आवरण कथामार्फत हाम्रो जीवनको गुणस्तर दयनीय हालतमा पुगिसकेको खुलाएका छन् ।
जसै हिउँद सुरु हुन्छ, घरघरका प्रदूषणपीडितहरू अस्पतालको चक्कर काट्न बाध्य हुन्छन् । बिरामी, केटाकेटी र बूढाबूढीलाई यस्तोमा जोगाउन असाध्यै गाह्रो छ । धुलाम्य सडक पार गर्दै विद्यार्थीहरू स्कुल–कलेज धाउन बाध्य छन् । प्रधानमन्त्री केपी ओलीले केही समयपहिले दाबी गरेझैँ काठमाडौं तत्काल मास्कविहीन सहर भइहाल्ने देखिँदैन । केही सडक खण्ड पहिलेभन्दा सन्तोषजनक हालतमा रहे पनि जनजीवन आक्रान्त बन्ने क्रम टुटेको छैन ।
समस्या राजधानीमा मात्रै छैन । देश भ्रमण वर्षको सम्मुखमा छ । तर पर्यटकहरू सर्वाधिक जान चाहनेमध्येको लुम्बिनी क्षेत्र नै असुरक्षित छ । लुम्बिनीलगायत तराई क्षेत्रमा धुलोको कणसँगै उद्योगबाट निस्केको धुवाँको मात्रा बढ्दो छ । चितवन, सौराहा, नेपालगन्ज उस्तै समस्या भोगिरहेछन् । सर्वोच्च अदालतले ०६३ मा बस्ती, वनजंगल, होमस्टे, स्मारक, पार्कबाट नजिक रहेका इँटाभट्टा तत्काल हटाउन सरकारको नाममा परमादेश जारी गरेको थियो । त्यो अहिलेसम्म कार्यान्वयन भएको छैन । वातावरण विभागले गत वर्ष दाङ, नवलपरासी र धादिङका सिमेन्ट उद्योगको अध्ययन गर्दा ‘ती क्षेत्रमा धुलोको मुख्य स्रोत सिमेन्ट उद्योग, ढुवानीका सवारीसाधन र सडक’ लाई औँल्याएको प्रसंग यहाँ स्मरणीय छ ।
यस्तोमा राज्यको ठोस पहल अपेक्षित छ । आज हाम्रा सामुन्नेको यो समस्याको स्रोत हामी नै हौं । बस्ती बसाल्न, मानिसको सुविधाका लागि विकास पूर्वाधार निर्माण गर्न पक्कै आवश्यक हुन्छ । तर विगतदेखि नै वातावरणको बढ्दो विनाशप्रति बेपर्वाह हुँदै विकास परियोजना अगाडि बढाइए । राज्यको भरपर्दो अनुगमन नहुँदा प्राकृतिक स्रोत दोहन गर्ने क्रम अझै बढ्यो । उसमाथि यसै वर्ष चक्रपथको दोस्रो खण्ड विस्तारका नाममा राजधानीमा काटिएका असंख्य रूख राज्यको लापरबाहीका प्रतिविम्ब हुन् ।
सार्वजनिक यातायात सहज उपलब्ध नहुँदा निजी सवारीको संख्या थपिँदो छ । आडम्बरकै लागि भए पनि विलासी देखिने लालसाले थपिएका सवारीसाधन पनि बढ्दो प्रदूषणका कारक हुन् । ४० लाखजति जनसंख्या बस्ने काठमाडौँ उपत्यकामा फोहोर व्यवस्थापन चुनौती बन्दै गएको छ । अहिलेसम्म राज्यका निकायले अस्थायी समाधानका भरमा समस्या पन्छाउँदै आएका छन् ।
हेलो सरकार, प्रदूषणको चिसो एस्ट्रेमा झोसिन अभिशप्त आफ्ना नागरिकको जीवनलाई असमयमै कतिन्जेल निभिरहन दिने हो ?
सम्बन्धित
स्वदेशभित्र औपचारिक क्षेत्रभित्र काम गर्ने कर्मचारीहरूदेखि सडकका व्यापार र मजदुरका कुरा, र...
रोगभन्दा भयानक बन्दै छ रोजगारी संकट [सम्पादकीय टिप्पणी]
समय छँदै देखाइने अग्रसरता यही स्तरमा कायम रहे हामी सम्भवत: यो विश्वव्याधि छल्न सफल राष्ट्र...
स्वास्थ्य संकटकाल : मिलेर सामना गरौँ [विशेष सम्पादकीय]
यो संकटोन्मुख घडीमा गर्न सकिने न्यूनतम जिम्मेवारी पनि पूरा नगर्दा आज फेरि एक पटक राज्यका न...
कोरोना सन्त्रासबीच अभिभावक-राज्यको खोजी
संकटको मौका छोपेर उपभोक्ता लुट्ने कार्य सर्वथा निन्दनीय छ । उनीहरूमाथि सरकारले तत्काल कार...
कोरोनाको नाममा कालाबजारियाको संक्रमण
निश्चित व्यक्तिको इच्छापूर्तिका लागि सिंगो प्रक्रिया बन्धक बनाउने कृत्य अब रोकिनुपर्छ ।...
प्रधानमन्त्रीले सरकारको बदनाम गरे, नेकपा सचिवालयले आफ्नै पार्टीको
भ्रष्टाचार आफू पनि नगर्ने, अरूलाई पनि गर्न नदिने प्रधानमन्त्री ओलीको प्रतिबद्धताको वास्तवि...