विचार

नीतिको आवरणमा मौलाएको भ्रष्टाचार

नीति तर्जुमा गर्नु र निर्णय गर्नु एउटै विषय होइनन् । यति सरल र सहज विषयलाई राज्यशक्तिको प्रभावमा अख्तियारले अन्यत्रै मोड्‌ने दुष्प्रयास गर्‍यो

संविधानमा कृषि र खाद्य सुरक्षा

संविधानले निर्दिष्ट गरेअनुरूप ०७५ मा राष्ट्रिय खाद्य अधिकार तथा सम्प्रभुता ऐन ल्याएको छ । खाद्य सुरक्षालाई अधिकारको दायराभित्र ल्याउनु आफैँमा एउटा अग्रगामी कदम हो ।

लोक हराएको तन्त्र

सात दशकको उतारचढावबीच लोकतन्त्रले दिशा पक्रेजस्तो देखिए पनि त्यसअनुरुप संघसंस्था र समग्र प्रक्रिया निर्दिष्ट छैनन् ।

भारतीय गोप्य दस्तावेजमा सात सालको क्रान्ति

नेहरु नाबालक राजालाई कुनै पनि हालतमा मान्यता नदिई राजा त्रिभुवनको निरन्तरताको वकालत गर्दै नेपालमा प्रजातन्त्र स्थापना हुनुपर्नेमा भने दृढ देखिन्छन् ।

दुई ढुंगाबीच तरुल : असुहाउँदो प्रतीक

‘दुई ढुंगाबीचको तरुल’ भारत र चीनको बीचमा रहेर रक्षात्मक विदेश नीति अपनाउनुपर्ने पृथ्वीनारायण शाहको उपदेश हो । तर न उनको पालामै नेपाल तरुलजस्तो थियो, न त हाम्रा छिमेकीहरू ढुंगाजस्ता थिए ।

किडन्यापर दरबारमार्गमा प्यारासाइट फिल्मको डिभिडी बाँडिरहेको थियो

साँझपख, म बुलडोजरमा घर फर्किरहेकी थिएँ । त्यो किडन्यापरलाई मैले दरबारमार्गको जेब्रा क्रसिङमा देखेँ । ऊ बाटो काटिरहेका मानिसलाई डिभिडी बाँडिरहेको थियो ।

हिज्जे र चेहरा नमिलेको यती

गोकर्ण रिसोर्ट यती हो ल्डिङ्सलाई सञ्चालन गर्न भाडामा नदिएको भए गोकर्ण गाई चराउने टुँडिखे ल बन्ने थियो । हे  भगवान्, हे गोकर्णेश्वर महादेव  ! यस्ता विलक्षणका गाथा त जनताले कसरी जानून् ?

विषाक्त पुरुषवादबाट मुक्त समाजवादको पक्ष (समाजवाद बहस–३)

अबको संसारमा सैद्धान्तिक जडताबिनाको तर वैचारिक स्पष्टतासहितको प्रणाली चाहिन्छ । नारीवाद र पर्यावरणवाद आत्मसात गरेको समाजवादले नै यस शताब्दीमा निकास दिन्छ ।

मिजाको नोटबुक

पोयट्री एक साउथ कोरियन फिल्म हो । यस्तो फिल्म, जहाँ दृश्य आरम्भ हुनुअघि खोलाको कलकल जलध्वनि तपाईंहरुको कानमा गुन्जिन थाल्छ ।

प्रहरी कसको साथी ?

पछिल्लो समय सार्वजनिक सीसीटिभी फुटेज लिकेज एउटा उदाहरण हो, जहाँ असन्तुष्ट अधिकृतहरुले गुनासो पोख्ने ठाउँ नपाएपछि संगठनका कमजोरी एक वा अर्को तरिकाले सार्वजनिक गरे ।

के समाजवाद, के पुँजीवाद (समाजवाद बहस–२)

रुसको कम्युनिस्ट क्रान्ति र दोस्रो विश्वयुद्धपछि सुरु भएको शीतयुद्धका दौरान निर्माण भएको पुँजीवाद वा समाजवाद भन्ने वर्गीकरणको अर्थ र औचित्य समाप्त भइसकेको छ ।

LOAD MORE