मार्क्सकै मजाक
मुख्य कलाकार नै स्क्रिप्ट हेर्दै पढिरहेका थिए । कसैले संवाद भुलिरहेका थिए । कस्तो लापरवाही ! एक रंगकर्मी भन्दै थिए, ‘यो त मञ्चमा देखाइएको सडक नाटकजस्तो भयो ।’
कमलादीस्थित नेपाल प्रज्ञाप्रतिष्ठानमा १ पुसदेखि तीन दिनसम्म नाटक मञ्चन भयो, मार्क्स फर्किए... । आयोजकचाहिँ कार्ल मार्क्स द्विशतवार्षिकी समारोह समिति र नेपाल अध्ययन केन्द्र । दुवै सत्तारुढ दल निकट संस्था हुन् । मार्क्स आजीवन वर्गविहीन समाज र मजदुरका लागि लडे । नाटकको उद्देश्य पनि मार्क्स र उनको विचारको महत्त्व दर्साउने देखिन्छ । तर आयोजकको चालढालले भने मार्क्सवादकै मजाक गरिरहेको थियो । प्रतिटिकटको मूल्य १० हजार । प्रतिव्यक्ति आय १ हजार ४७ अमेरिकी डलर भएको देशमा यति महँगो टिकट दर ?
टिकटबाट यति चर्को मूल्य असुलिएको नाटकको सहयोगदाता र प्रायोजकको सूची अझ रोचक रहेछ । नेपाल टेलिकम, भिजिट नेपाल–२०२०, राष्ट्रिय वाणिज्य बैंक आदि–आदि । अर्थात्, कहीँ न कहीँ सरकारसँग जोडिएका संस्था । नाटकको पहिलो शोअगाडि भाषण गर्ने कृषिमन्त्री घनश्याम भुसाल थिए । ऊर्जामन्त्री वर्षमान पुन, पर्यटनमन्त्री योगेश भट्टराई, सांसद रामकुमारी झाँक्रीहरु उपस्थित थिए । अब भनिरहनु नपर्ला, पहुँचकै आधारमा पैसावाला प्रायोजकको लर्को लाग्यो । नत्र स्वतन्त्र नाट्य समूहलाई ती प्रायोजकले मरिगए पत्याउँदैनन् । प्रज्ञामा नाटक गर्ने हैसियतसम्म हुन्न ।
लौ ठीकै छ, प्रायोजक भेट्याउनु आयोजकको सामथ्र्य भयो रे । त्यति महँगो पैसा तिरेपछि स्तरीय नाटक हेर्न पाउनु त क्रेताको अधिकार हो नि ! तर त्यस्तो कहाँ हुनु ? कलाकारको आवाज ‘इन्ह्यान्स’ गरिएको माइकबाटै ‘टाइँटाइँ, टुइँटुइँ’ आइरहेको थियो । कतिसम्म भने, मुख्य कलाकार नै स्क्रिप्ट हेर्दै पढिरहेका थिए । कसैले संवाद भुलिरहेका थिए । कस्तो लापरवाही ! एक रंगकर्मी भन्दै थिए, ‘यो त मञ्चमा देखाइएको सडक नाटकजस्तो भयो ।’
लिफ्टमा लापरबाही
सिटीसेन्टरस्थित बिग मुभिज् पुग्दा फिल्मको शो सुरु हुन केही मिनेट मात्र बाँकी थियो । चौथो तल्ला पुग्न पार्किङबाट हतारहतार लिफ्ट चढेँ, एक तल्लामा गएर लिफ्ट आफैँ रोकियो । भित्र हलकै एक कर्मचारी र म छौँ । लिफ्टको न ढोका खुल्छ, न त माथि जान्छ । केही बेर त्यत्तिकै बित्यो तर अहँ, लिफ्ट चल्ने सुरसार छैन । माथि फिल्म छुट्न थालिसक्यो । लिफ्ट बन्दको बन्दै भए निस्सासिएला भन्ने चिन्ता लाग्न थाल्यो । घन्टी बजाएँ तर चालचुल केही छैन । लिफ्टभित्र मोबाइलको टावर पनि राम्रो आउँदैन तैपनि भित्तामा टाँसिएको सेक्युरिटीको नम्बरमा फोन गरेँ । बल्लतल्ल लाग्यो तर उठेन । आत्तिँदै अर्को नम्बर डायल गरेँ, स्वीच अफ रहेछ । तेस्रो नम्बरमा बल्ल उठ्यो । पाँच मिनेटदेखि लिफ्टभित्र बन्द भएको जानकारी गराएँँ । उताबाट जवाफ आयो, ‘हुन्छ, म त्यहाँ भनिदिइहाल्छु ।’
प्रतीक्षा गर्नुको विकल्प थिएन । अर्को पाँच मिनेट बित्यो तर कोही आएनन्, अबचाहिँ डर लाग्न थाल्यो । फेरि फोन गरेँ । सेक्युरिटी इन्चार्जको उत्तर थियो, ‘मैले त्यहाँ केटाहरुलाई भनेँ तर कुनै लिफ्ट अड्किएको छैन रे ।’ त्यसपछि भने रिस उठ्यो, ठूलो स्वरमा चर्किएपछि बल्ल उनले ‘फेरि भनिदिन्छु’ भने । तर फेरि त्यहाँका गार्ड आउन थप पाँच मिनेट लाग्यो । ढोका खोल्नु त कता हो कता, ‘भित्र मान्छे छ, हो’ भनेर चिच्चाएर सोध्दा रहेछन् । चाँबी खोज्नै समय लाग्दो रहेछ ।
राजधानीको भीड हुने मलमध्ये एक हो, सिटीसेन्टर । यसको लिफ्ट दैनिक सयौँले प्रयोग गर्छन् तर त्यसमै यस्तो लापरबाही ! बच्चा वा निस्सासिने समस्या भएका मान्छे यसरी लिफ्टमा अड्किए भने ? सबैसँग मोबाइल नहुन पनि सक्छ । तर न मल मालिकलाई चिन्ता देखिन्छ, न त अनुगमनकारी निकायलाई ।
खाल्डो पुरेर ढिस्को
राजधानीमा सडकका खाल्डाखुल्डीले दुर्घटना बढेपछि तत्कालीन प्रधानमन्त्री शेरबहादुर देउवाले अढाई वर्षअगाडि नै १५ दिनभित्र खाल्डाखुल्डी पुर्न निर्देशन दिएका दिए । बरु देउवाको पद गयो तर सडक सम्मिएन ।
त्यसपछि केपी ओली सिंहदरबार छिरे । प्रधानमन्त्री भएपछि ओलीले पनि सडकको समस्या समाधान गर्न निर्देशन दिए तर उही ताल । चिनियाँ राष्ट्रपति आउँदा रातारात कतै–कतै सडक चिल्लो पारियो, त्यो अलग कुरा हो । नत्र सडकको दुर्दशा हटेन । धराप थापिएझैँ लाग्ने सडकका तस्बिर र भिडियो सामाजिक सञ्जालमा छ्यापछ्याप्ती हुन थालेपछि ओलीले फेरि निर्देशन दोहोर्याए, ‘फागुनसम्म जसरी पनि खाल्डाखुल्डी पुर्नू ।’
यस पटकचाहिँ प्रधानमन्त्रीको निर्देशन प्रभावकारी देखिएको छ । भौतिक योजना तथा निर्माण मन्त्रालय र मातहतका निकाय तदरुकतासाथ खाल्डा पुर्न लागिपरेका छन् । खाल्डा त पुरियो, सतहचाहिँ मिलाइएको छैन । पुरेको ठाउँ भुक्क माथि उठेको हुन्छ, सानोतिनो ढिस्कोजस्तै लाग्ने । वनस्थलीबाट सोह्रखुट्टे आउँदा यस्ता दृश्य धेरै देखिन्छन् ।
खाल्डोझैँ यसरी माथि उठेको भागले दुर्घटना त नहोला । खतरा मुक्तचाहिँ हुन्न । यसले सडकको शोभा पनि बिगार्छ । न यसलाई प्रधानमन्त्रीले वाचा गरेजस्तो व्यवस्थित सडक मान्न सकिन्छ । हरेक काममा खोट छाड्ने हाम्रो बानी कहिले हराउला ?
सम्बन्धित
२००७ को राजा/प्रजाको संयुक्त प्रजातान्त्रिक आन्दोलनपछि अहिलेसम्म जारी भएका संविधानअनुसार र...
कार्यकर्ता होइन, नागरिक भएर सोचौँ
अमेरिकामा चकित पार्ने धेरै पक्षहरू हुँदाहुँदै पनि सुरुमै सबैको ध्यान खिचेर विकासको परिचय द...
अमेरिकी सडक सन्जाल : विकासको अनौठो मोडल
छोरीचेलीको करियरका लागि सीमित रकम तिर्न नसक्ने तर पराई घर पठाउन ऋण गरेरै भए पनि लाखौँ खर्च...
छोरीचेलीको हैसियत बिहे मात्रै ?
ट्याक्सी ड्राइभर पहिलो पटक मैले कसरी र कहिले हेरेँ, याद छैन । तर हेर्नेबित्तिकै मलाई त्यो ...
ट्राभिस कुटाइममा मुर्दाघर आयो
तिमी पनि तिम्रा प्रियहरूलाई भनिदेऊ, ‘क्षमा देऊ ।’ उनीहरूलाई सिकाइदेऊ, बदलाका लागि होइन, बद...
बदलाका लागि होइन, बदलावका लागि लड्नुपर्छ
अमेरिका विकास, शक्ति र संस्कृतिमा जति धनी छ, भित्र लुकेको जातीय तुष पनि उत्तिकै टाँसिएको छ...