थ्री म्यान शोमा देवानन्द
बलिउड नायक देवानन्द राजदरबारसँग पनि नजिक थिए । यिनलाई काठमाडौँ आएको समय खाना खुवाउनेसमेत गर्थ्याे, दरबारले ।
ललितकलामा आर्ट मास्टर भएकै बेला ४ भदौ ०२५ मा पहिलोपल्ट एकल चित्रकला प्रदर्शनी गरेँ । काठमाडौँ नक्सालको नाफा ग्यालरी सीता भवनमा ६ दिनसम्म चलेको उक्त प्रदर्शनी उद्घाटन तत्कालीन बडामहारानी रत्नराज्यलक्ष्मी शाहबाट भएको थियो । नेपाल राजकीय प्रज्ञाप्रतिष्ठानअन्तर्गत नेपाल ललितकला संस्था (नाफा) को भव्य भवन थियो, त्यसबेला । मैले रेखाचित्रलाई नै मूल विषयवस्तु बनाएको थिएँ ।
राजदरबारले कला क्षेत्रलाई विशेष महफ्व दिन्थ्यो । त्यतिबेला युवराज वीरेन्द्र नै नाफाका अध्यक्ष थिए । हामी सदस्य थियौँ । राजा वीरेन्द्रले आयोजना गर्ने प्रत्येक बैठकमा सहभागी हुन्थेँ । कला प्रदर्शनी अवलोकन गर्न राजदरबारका सदस्यसमेत बेलाबेला आउँथे । स्वदेशीभन्दा बढी विदेशी तथा राजदूतसमेत चित्रकला प्रदर्शनीमा चासो राख्थे । त्यो बेला नाफाको वार्षिक बजेट ४० हजार रुपैयाँजति हुन्थ्यो । तर सीमित बजेट भए पनि नेपालमै सबैभन्दा राम्रो पौवा बनाउने सिद्धिमुनि, तेजबहादुर, जोगमान शाक्यजस्ता दिग्गज कलाकारलाई फेलोसिप दिएर राखिएको थियो ।
कला प्रदर्शनी गर्न राजदरबारले नै समिति बनाइदिन्थ्यो । सदस्य पनि उसैले चुन्थ्यो । नेपालीको सहभागिता बढाउन त्यतिबेला राजदरबारले महिला संगठनलाई परिचालित गथ्र्यो । कविशिरोमणि लेखनाथ पौड्यालकी छोरी पुण्यप्रभा ढुंगाना महिला संगठनकी अध्यक्ष थिइन् । उनैले राजदरबारबाट बडामहारानी, युवराज, युवराज्ञी, नजिकका सबैलाई निम्तो बाँडेपछि कला अवलोकन तथा उद्घाटनमा मुख्य अतिथि भएर आउँथे । शंकर लामिछाने, ईश्वरवल्लभ, मदनमणि दीक्षितलगायतले प्रदर्शनी अवलोकन गरेका थिए ।
पहिलो कला प्रदर्शनीको २ वर्षपछि नाफा ग्यालरीमै थ्री म्यान शो नाम दिएर तीन जनाको संयुक्त कला प्रदर्शनी गरियो, ०२७ मा । तीन जनामध्ये म, युवराज वीरेन्द्रका कला मास्टर विजय थापा र मनुजबाबु मिश्रका सिर्जना प्रदर्शनीमा राखेका थियौँ । प्रदर्शनीमा आ–आफ्नो मन परेका सिर्जना समावेश हुन्थे । यो वा त्यो भन्ने हुँदैनथ्यो । संयुक्त प्रदर्शनीमा मैलेचाहिँ रेखाचित्रलाई समावेश गरेको थिएँ । तीनै जनाको सिर्जना थिममा थिएन ।
युवराजका कला मास्टर थापा नाफामा कोषाध्यक्ष थिए । दरबारसँग यिनको हिमचिम बढ्तै थियो । बलिउड नायक देवानन्द राजदरबारसँग पनि नजिक थिए । यिनलाई काठमाडौँ आएको समय खाना खुवाउनेसमेत गथ्र्यो, दरबारले ।
त्यतिबेला हिन्दी चलचित्र हरे रामा हरे कृष्णाको सुटिङका लागि नायक देवानन्दसहितको टोली काठमाडौँ आएको थियो । काठमाडौँका विभिन्न स्थानमा फिल्मको सुटिङ चल्दै थियो । फिल्ममा नायक, लेखन, निर्माता र निर्देशन देवानन्दकै थियो । सुटिङ टोली काठमाडौँको सोल्टी होटलमा बसेको थियो ।
हामी तीनै जनाले देवानन्दबाट थ्री म्यान शो उद्घाटन गराउने सोच बनायौँ । त्यसको चाँजोपाँजो मिलाउने जिम्मा थापालाई नै दियौँ । थापाले पोट्रेट बनाउँथे । उनैले सोल्टी होटल पुगेर देवानन्दलाई मौखिक निम्तो दिए । र, नाफामै पुगेर संयुक्त कला प्रदर्शनी उद्घाटन गरे ।
संयुक्त कला प्रदर्शनी नायक देवानन्दसहित नायिका जिनत अमान, मुमताज, प्रेम चोपडा, राजेन्द्रनाथलगायतले अवलोकन गरेका थिए । प्रदर्शनी उद्घाटन र अवलोकन गरे पनि देवानन्दसहित आएको टोलीले हाम्रा कुनै सिर्जना खरिद गरेन । यो के सिर्जना हो भनेर सोधेथे, देवानन्दले । तीनै जनाको सिर्जनाबारे जानकारी मात्र लिएर फर्किए ।
प्रदर्शनी १० दिनसम्म चलायौँ । तर देवानन्दलाई मुख्य अतिथि बनाएको भन्दै ठूलै विरोध भयो । वरिष्ठ कलाकार भएर पनि देवानन्दलाई उद्घाटन गराएको भन्दै रमेश विकलले हाम्रो उछित्तो काडे । पहिलो थ्री म्यान शो उद्घाटन गरेपछि नेपालमा सुटिङ सिध्याएर देवानन्द बम्बई फर्किए । वीरेन्द्रको राज्याभिषेकमा देवानन्दलाई भीआईपीका रुपमा दरबारले निम्तो गरेको थियो । देवानन्द बेलाबेला काठमाडौँ आउजाउ गरे पनि मसँग भेट भएन । हाम्रो त लाइनै अर्कै ।
प्रस्तुति : गोकुल अर्याल
सम्बन्धित
कम्युनिस्ट पार्टीको गुपचुप गतिविधि गरिरहेका नरबहादुर कम्मर र छाती दुवैतिर जापानी, भारु, ने...
थैले काण्डमा पक्राउ पुर्जी
नारदमुनि स्वयंले अंग्रेजी पढाउँथे । ब्रिटिस फौजको जमदार भएका र त्यति धेरै नपढेका उनले हाम...
नारदमुनि थुलुङको सम्झना
हुन त कतिपयले ममा भारतीय कलाकार मकबुल फिदा हुसैनको प्रभाव परेको भन्ठान्छन् । तर भक्तपुरमा ...
यस कारण घोडाचित्र
राजा वीरेन्द्रले आफ्ना निजी सचिव चेतबहादुर कुँवरमार्फत ६० हजार रुपैयाँ पठाइदिए । त्यही पै...
राजाले दिएको टिकटमा अमेरिका
सरकारी स्वामित्वको अखबार भएको हुँदा व्यवस्थाको विरोध गरेर गोरखापत्रमा व्यंग्यचित्र बनाउन प...
अखबारमा कार्टुनकारिता
जापानको फुकुओका आर्ट म्युजियममा पहिलोपल्ट आयोजित एसियाली कला प्रदर्शनीमा दस अवतार सिर्जना ...