घुम्तीमा ऐना
दुर्घटनाको जोखिम बढेसँगै न्यूनीकरण गर्न भन्दै सडकको चार ठाउँमा कन्भेक्स मिरर राखिएको छ ।
चितवनमा पर्ने नारायणगढ–मुग्लिन सडक खण्डको स्तरोन्नतिको काम जारी छ । अहिले ठाउँ–ठाउँमा पहाड कटिङको काम भइरहेको छ । यो खण्डमा दैनिक दुईतर्फी गरेर १३ हजारभन्दा बढी सवारी साधन गुड्छन् । निर्माणले गर्दा सडक साँघुरिएको छ । जहाँ अप्ठ्यारो घुम्ती आउँछ, त्यहीँ सवारी साधनबीच ओभरटेक गर्न प्रतिस्पर्धा चल्छ । यसले गर्दा दुर्घटनाको जोखिम बढी छ । सवारी चापले गर्दा प्रहरीले यस्ता घटनालाई निरुत्साहित गर्न सकेको छैन ।
कहिले ठूला ढुंगा खसेर त कहिले सुक्खा पहिरोले यो खण्ड अवरुद्ध हुने गर्छ । सडकमा एउटा सवारी साधन बिग्रिए पनि दुईतर्फी नै आगमन बन्द हुन्छ । नारायणगढदेखि मुग्लिनसम्मको दूरी ३६ किलोमिटर मात्र छ तर पार गर्न घन्टौँ लाग्छ ।
दुर्घटनाको जोखिम बढेसँगै न्यूनीकरण गर्न भन्दै सडकको चार ठाउँमा कन्भेक्स मिरर राखिएको छ । घुम्तीमा मिरर राखिएकाले कताबाट सवारी साधन आउँदै छ भनेर देखिन्छ । जसले गर्दा गाडीको गति सुस्त गरेर चलाउन मिल्छ । सडकको पाँचकिलोदेखि कालीखोलासम्म पहिरोको खतरा छ । यही ठाउँमा ओभरटेक बढी हुन्छ । हालसम्म सडक निर्माणको काम ४६ प्रतिशत मात्र पूरा भएको छ ।
सम्बन्धित
अब नेपाललाई एउटा ठूलो मुलुकका रूपमा परिकल्पना गर्नुपर्छ। हामीले आफूलाई पनि सानो ठान्नु हुँ...
परिवर्तित सोच नै परिवर्तनको जग #Podcast
विमल निभाको २०७६ सालमा प्रकाशित कविता संग्रह 'जोकरको बन्दुक' बाट तीन कविता सुन्नुस् बसन्त ...
'छुत ब्राह्मण' सहित विमल निभाका तीन कविता #Podcast
साताका ७ तस्बिरमा धोवीखोला किनारमा ढकमक्क फुलेका फूलदेखि आगामी आर्थिक वर्षका लागि सरकारको ...
साताका ७ तस्बिर
कार्ल मार्क्सले चिताएको क्रान्ति भइहाल्यो भने कमरेडहरू कृष्णबहादुरको पक्षमा लड्लान् कि पैस...
समृद्धिको भर्याङमा तलै छाडिएका कृष्णबहादुरहरू #Podcast
खानेकुराको अभावमा सडकपेटीमा भौतारिएका चौपायाको तस्बिर कथा ...
भोक–प्यास यहाँ पनि छ #Photo
समयको प्रवाहमा श्रमिक दिवसको सान्दर्भिकता, प्रेस स्वतन्त्रता दिवसको अवसरमा स्वतन्त्र अभिव्...