[विशेष सम्पादकीय] प्रेसलाई कस्नुअघि नेकपाले सम्झोस्– ऊ सधैँ सरकारमा हुने छैन
सञ्चारमन्त्री गोकुल बाँस्कोटाले पछिल्ला साता दोहोर्याइ–तेहेर्याइ बोले, ‘सरकार प्रेस स्वतन्त्रताको विरुद्धमा छैन ।’
सञ्चारमन्त्री गोकुल बाँस्कोटाले पछिल्ला साता दोहोर्याइ–तेहेर्याइ बोले, ‘सरकार प्रेस स्वतन्त्रताको विरुद्धमा छैन ।’
कुनै पनि लोकतान्त्रिक सरकार प्रेस स्वतन्त्रताको विरोधी हुनै सक्दैन । तर सरकारी प्रवक्ता किन यो प्रश्नातीत मुद्दामा पटक–पटक बोल्दैछन् भन्नेमा हामीलाई सन्देह थियो । संसद् सचिवालयमा दर्ता ‘नेपाल मिडिया काउन्सिलसम्बन्धी कानुन संशोधन र एकीकरण गर्न बनेको विधेयक’ ले यो शंकालाई प्रस्ट गरिदिएको छ । पञ्चायती व्यवस्थाको छत्रछायामा चल्ने मुखपत्रहरूको कल्पनालाई माथ दिने गरी राज्यपक्ष अगाडि बढेको छ । मिडियालाई कर्तव्यपरायण बनाउने नाममा थालिएको ‘मोरल पुलिसिङ’ कुनै पनि हालतमा सह्य छैन, हुनु पनि हुँदैन ।
भन्नलाई प्रस्तावित काउन्सिल स्वतन्त्र नियमनकारी हुने भनिएको छ, तर त्यसको व्याख्या र प्रावधान पढ्दै जाँदा अहिलेभन्दा नियन्त्रणकारी बुँदा समाविष्ट छन् । प्रस्तावित मिडिया काउन्सिलमा पत्रकार महासंघ अध्यक्षलाई पदेन सहभागी गराउनेबाहेक बाँकी सदस्य सञ्चारमन्क्रीले चाहेबमोजिम नियुत्त हुनेछन् । सरकार प्रेस तथा अभिव्यक्ति स्वतन्त्रतालाई बन्देज लगाउन नियोजित रूपमा अघि बढेको भन्दै पत्रकार महासंघलगायत संघसंस्थाले आन्दोलन घोषणा गरेका छन् ।
प्रधानमन्त्री केपी ओलीले सुशासन, सदाचारका प्रतिबद्धता भाषणपिच्छे प्रकट गर्ने गरेका छन् । तिनै ओलीले नेतृत्व गरेको सरकारका पदासीन र पार्टी नेताबारे पछिल्ला दिनमा पत्रकारहरू अनियमितता, स्वार्थको द्वन्द्व तथा नीतिगत भ्रष्टाचारसम्बन्धी शृंखलाबद्ध खुलासा गरिरहेका छन् । सरकारमा बस्ने कतिपय ठान्छन्– यस्ता समाचार आफ्नो ‘पवित्र उद्देश्य’ का दुस्मन हुन् । उनीहरू बिर्सिरहेका छन्, मिडियाले आज पनि सत्ताको खबरदारी गर्दै आएको छ, जस्तो हिजोका दिनमा गर्थ्यो । व्यावसायिक सञ्चारकर्मी दलविशेषका पुर्जा हुन सक्दैनन् । लोकतान्त्रिक मुलुकमा मिडियालाई कुनै सरकार वा पार्टीले नियमन गर्ने होइन ।
प्रस्तावित विधेयक यही हालतमा पारित भए ‘प्रेस काउन्सिल ऐन, ०४८’ विस्थापित हुनेछ, सट्टामा ‘नेपाल मिडिया काउन्सिल ऐन, ०७५’ कार्यान्वयनमा आउनेछ । अर्धन्यायिक हैसियत दिइएको काउन्सिललाई नयाँ विधेयकले खारेज गर्नेछ । सत्ताको छायामा गठित मिडिया काउन्सिल लागू हुनेछ । हालकै प्रेस काउन्सिलबाट अपेक्षित स्वायत्तता र जिम्मेवार निर्णयबारे अनेक प्रश्न उठ्ने गरेको विगतलाई हेर्दा झन् स्वायत्त र जनउत्तरदायी काउन्सिल बन्नुपर्ने हो । यहाँ त भइदियो उल्टो । पक्रकारको शत्ति भनेकै प्रश्न हो, जसलाई जरिवानादेखि जेलसम्मको क्रास देखाएर शत्तिसीनहरू अकण्टक शासन चलाउन चाहन्छन् ।
विभागीय मन्त्रीका अनुत्तरदायी कदमप्रति मौनता साँधिरहेको नेकपाले बुझ्नुपर्छ, ऊ सधैँभरिका लागि सत्तामा बस्न आएको होइन । स्वतन्त्र, जिम्मेवार र आलोचक प्रेसको आवश्यकता आम नागरिकका लागि मात्र नभई स्वयं उक्त दलसमेतलाई पर्न जानेछ । तर सञ्चारमन्त्री यो मान्यता बिर्सेर सञ्चारकर्मीसँग इबी साँध्न उद्धत छन् । शासन उत्तेजना र प्रतिक्रियाले चल्दैन, टिक्दैन । मातृपार्टीको प्रचार संयन्त्रमा बसेर ‘मुखपत्रकारिता’ लाई प्रोत्साहन दिने बानी परेकाहरूले प्रेसलाई व्यावसायिकता सिकाउन खोज्नु उदेकलाग्दो छ । लोकतन्त्रको दायरा खुम्च्याउने यस्ता क्रियाकलापले न नेपाल ‘समृद्ध’ बन्छ, न त नेपाली ‘सुखी’ बन्छन् ।
राजनीतिक दल, नागरिक समाजलाई हामी आग्रह गर्छौं– प्रस्तावित विधेयकबारे मौनता साँध्ने बेला छैन । याद गरौँ, आजको मौनताले हामी स्वयं र आम नागरिकको ‘भोलि’ लाई डस्नेछ ।
सम्बन्धित
नेपालजस्तो देश, जहाँ भद्रताको अभिनय गर्ने मानिसहरूबाट सिर्जित सभ्यता र परम्पराको डर अविच्छ...
एडवर्ड सइद, पेड कन्सल्ट्यान्ट र बुद्धिजीवी
समान अधिकारका लागि राजनीतिमा महिलाको भूमिका अपरिहार्य छ किनभने निर्णय लिने शक्ति पुरुषहरूक...
नेपालमा महिला प्रधानमन्त्री कति वर्षपछि ?
समृद्ध मुलुक निर्माणका लागि राज्यले चाल्नुपर्ने शृंखलाबद्ध कदमहरू...
संकटकालका अनुभव र शिक्षाहरू
नेपाली राजनीतिमा युवाहरूको सहभागिता विरासत, सम्पत्ति र अनुभवमा मात्रै आधारित छ । कुनै दल व...
दलीय घेराभित्रै खुम्चिएको युवा पुस्ता [युवा नेतृत्व : नेपाल बहस- ८]
नेपाली राजनीतिमा युवा नेतृत्वको चित्रण गर्दा एउटै समानता भेटिन्छ– युवावस्थामा पार्टी र सरक...
युवाले वैकल्पिक धारको नेतृत्व गर्नुपर्छ [युवा नेतृत्व : नेपाल बहस- ७]
त्रिविमा आंशिक प्राध्यापकको समस्या नियमित विज्ञापन नहुनु र भएका विज्ञापन पनि कम हुनु नै हो...