'एयरलिफ्ट'मा खाडी युद्धको एक पाटो
फिल्ममा हिरोइक भूमिकाबिनै पनि अक्षय कुमारले आफूलाई हिरोका रूपमा प्रमाणित गरेका छन् ।
विश्व राजनीतिमा कुवेतमाथिको इराकी हमलालाई धेरैले बिर्सेका छैनन् । सन् १९९० अगस्टमा इराकले रातारात छिमेकी कुवेतमाथि हमला गरेर एउटा सार्वभौम राष्ट्रलाई आफ्नो १९औँ प्रान्त घोषणा गरेको थियो । कुवेतसँग लिएको ठूलो ऋण रकम चुक्ता गर्न गाह्रो परिरहेको इराकले हमलाको केही महिनादेखि उसैलाई तेल चोरीको आरोप लगाएको मात्र थिएन, तेल उत्पादन कम गर्न दबाबसमेत दिइरहेको थियो ।
त्यस्तो परिवेशमा मध्यपूर्वका यी दुई पेट्रोलियम शक्तिबीचको तनाव अस्वाभाविक त थिएन तर देशै कब्जा होला भन्ने तहको पनि थिएन । इराकको कब्जाबाट हटाउन अमेरिका एक्लैले सात लाख सैनिक मरुभूमिमा उतारेपछि खाडी युद्ध सुरु भएर सात महिनापछि इराक पछाडि हट्न विवश भएको थियो ।
राजकृष्ण मेनन निर्देशित एयरलिफ्ट यही पृष्ठभूमिमा बनेको बलिउड चलचित्र हो । तर, फिल्मको केन्द्रीय कथामा भने भारत छ, जहाँ युद्धग्रस्त कुवेतमा त्यसबेला रहेका १ लाख ७० हजार भारतीयको उद्धार कसरी गरियो भन्ने देखाइएको छ ।
एक भारतीय व्यापारी रञ्जित कटियाल (अक्षयकुमार) कुवेतमा जमेर बसिरहेका हुन्छन् । उनको ‘डिल’ कुवेती अमिर तहसम्म हुन्छ । त्यही दम्भले गर्दा उनी आफूलाई कुवेती भन्नमा गर्व गर्छन् । आफ्नै कम्पनीमा काम गर्ने भारतीयप्रति समेत उनको व्यवहार फरक हुन्छ । जब रातारात कुवेती भूमिमा इराकी सैनिकहरू छिरेर बमबारी र हत्या गर्न थाल्छन्, रञ्जित भारतीय दूतावासतर्फ लाग्छन् । बाटोमा आलाकाँचा इराकी सेनाले अरबीमा बोल्ने उनका ड्राइभर लाई कुवेती सोचेर हत्या गर्छन् । रञ्जित भने भारतीय भनेकै कारण बाँच्छन् । दूतावाससमेत केही गर्न नसक्ने अवस्थामा हुन्छ ।
केही दिनमा इराकी सरकारले एकै देशमा दुईवटा मिसन नचाहिने भन्दै कुवेतमा रहेको भारतीय दूतावाससमेत बन्द गरिदिन्छ । त्यहाँ रहेका भारतीयहरू शरणार्थी बन्छन् । अनि, रञ्जितमा एकाएक पलाउने भारतीय भावना र त्यसकै भरमा १ लाख ७० हजारको एयरलिफ्टसम्मको कथा फिल्ममा छ ।
त्यतिखेरको कमजोर भारत, अहिलेजस्तो व्यावसायिक नभइसकेको भारतीय विदेश मन्त्रालयको परिवेशले त्यो किन भन्ने देखाउँछ । रञ्जितको आफ्नै बचेखुचेको साख, उसको लगाव र भारतीय विदेश मन्त्रालयमा रहेका एक सामान्य कर्मचारीको समन्वयले गैरसैन्य हवाईजहाजले गरेको अहिलेसम्मकै सबैभन्दा ठूलो उद्दार कार्य सफल भएको हुन्छ । सुरुमा युद्धग्रस्त क्षेत्रमा उड्न नमानिरहेका एयर इन्डिया र इन्डियन एयरलाइन्स पछि कसरी राजी भए भन्ने बलियो कारण दर्शकले भेट्दैनन् ।
भारतीय स्वतन्त्रता दिवसका अवसरमा रिलिज गरेर फिल्मले भारतीय राष्ट्रियतामा एउटा जुनुन थप्न सफल भएको छ । प्राय: एक्सन र कमेडीका लागि गनिने अक्षय कुमारले एयरलिफ्टमार्फत आफूलाई नयाँ धारमा अब्बल साबित गरेका छन् । हिरोइक भूमिकाबिनै पनि उनले आफूलाई हिरोका रूपमा प्रमाणित गरेका छन् । युद्धको परिवेश रहेतापनि फिल्ममा आङ जिरिङ्ग पार्ने हिंसाभन्दा मन अमिलो पार्ने ‘आफ्टरम्याथ’ दृश्य हुनु सबल पक्ष हो ।
बलिउडे शैलीका गीत छैनन् यसमा । लन्चबक्समा एउटा मध्यमवर्गीय गृहिणीमा आफूलाई अब्बल देखाएकी निम्रत कौर (रञ्जितकी श्रीमती) व्यापारी पत्नीमा समेत उत्तिकै स्वाभाविक लाग्छिन् । इराक–कुवेत सम्बन्ध र खाडी युद्धबारे बढी नै अपेक्षा गर्नेका लागि भने फिल्मको दायरा साँघुरो हुन सक्छ । कला निर्देशन अब्बल भएकै कारण भारतकै गुजरात र राजस्थानमा दोस्रो भाग र यूएईमा तयार पारिएको पहिलो भागको सेटले कुवेत राम्रैसँग झल्काउन सफल छ । समग्रमा एयरलिफ्ट
हेरेर निस्किँदा सायदै कोही दर्शक पछुताउनुपर्नेछ ।
—-
रेटिङ: ४/५
सम्बन्धित
पर्फ्युममा सुँघ्ने क्षमतासँगै अस्तित्वको खोजी र ग्रनोई अवचेतन रूपमै मृत्युको नजिक रहेको दे...
सिनेमामा गन्धको प्रस्तुति
गरिरहेका काम जहाँको तहीँ थाती राखेर क्वारेन्टाइन पसेका रंगकर्मीको उकुसमुकुस ...
नाटकघरमा उज्यालो फर्केला ?
अमेरिकन आइडल–२०२० को उपाधि चुम्न आतुर नेपाली ठिटो...
'भाषा हटाइदिनुस्, भावना उस्तै हुन्छ'
बलिउडमा स्थापित भन्दा फरक पृष्ठभूमिबाट सिनेक्षेत्रमा प्रवेश गरेका इरफानको संघर्ष आफैंमा एउ...
इरफानको शक्तिशाली समय
लकडाउनमा सेलिब्रिटी दैनिकीः पारिवारिक पुनर्मिलन, सिर्जनात्मक रचनादेखि जनचेतनाका आवाजसम्म...
सेलिब्रिटीका लकडाउन सिर्जना
च्याम्पियनका अन्य प्रतिस्पर्धीले कन्टेन्टका लागि माथापच्ची गरिरहादा हिमेश भने तु लेखिसक्थे...