आश गरिएका मन्त्रीकै यो चाला
भिजन भएको नेताको छवि बनाएका योगेश भट्टराई मन्त्री भएयता एकपछि अर्को विवादमा किन फसिरहेका छन् ?
प्रतिनिधिसभा निर्वाचनको मुखैमा केपी ओलीले ताप्लेजुङ पुगेर भाषण गरे, ‘तपाईंहरू योगेश भट्टराईलाई जिताएर पठाउनुस्, मन्त्रीको बिल्ला भिराएर फर्काउँछु ।’
भट्टराईले चुनाव जिते । नेकपाको सरकार बन्यो, ओली प्रधानमन्त्री भए तर उनलाई मन्त्री बनाइएन । वाचा पूरा नगरेको र धोका दिएको आरोप खेप्नुपर्यो, ओलीले । आश्वासनअनुरुप मन्त्री बन्न नपाएपछि उनले पार्टी नेतृत्वको आलोचना गरिरहे । यसले जनमानसमा उनीप्रति थप अनुराग पैदा गर्न भूमिका खेल्यो ।
भट्टराई मन्त्री हुने छाँटकाँट छँदै थिएन ।
ताप्लेजुङमा एयर डायनेस्टीको विमान दुर्घटना भयो, १५ फागुन २०७५ मा । तत्कालीन पर्यटनमन्त्री रवीन्द्र अधिकारीसहित ७ जनाको मृत्यु भयो । नयाँ मन्त्री चाहियो । सामाजिक सञ्जालमा समेत ‘भट्टराईलाई मन्त्री बनाएर ओलीले गल्ती सच्चाउनु पर्छ’ भन्ने आशयका अभिव्यक्तिहरू पोखिन थाले । ठ्याम्मै पाँच महिना लाग्यो तर ओलीले उनैलाई रोजे । भट्टराईले संस्कृति, पर्यटन तथा नागरिक उड्डयनमन्त्रीको सपथ खाए, १५ साउनमा ।
उनी कहिल्यै लाभको पदमा पुगेका थिएनन्, पार्टी र राज्य सञ्चालन तौरतरिकाको शुद्धीकरणको पैरवी गर्थे, पार्टी नेतृत्वमाथि निरन्तर प्रश्न उठाउथे, ‘भिजन’ भएका युवा नेताको छवि बनेको थियो । यिनै कारणले हुनुपर्छ, भट्टराई ‘आश गरिएका मन्त्री’ मा दर्ज भए । प्रतिपक्ष दलका नेताले समेत बधाई र शुभकामना दिए । पदभार ग्रहण गर्नासाथ घोषणा गरे, ‘वाह ! नेपाल एयरलाइन्स भन्ने बनाउनेछु ।’ पत्रपत्रिकामा बधाई नछाप्न आग्रह गरे ।’ ‘बिहानीले दिनको संकेत गर्छ’ भनेझैँ यस्ता कार्यले प्रशंसक फुरुंग भए ।
तर भट्टराईले आफूप्रतिको यो भरोसा साढे पाँच महिना पनि टिकाउन सकेनन् । मन्त्री भएयता एकपछि अर्को विवादमा फसिरहेका छन् । उनको कार्यशैली र अभिव्यक्तिहरूले हिजो तारिफ गर्नेहरूसमेत हैरान हुन थालेका छन् । ट्वीटरमा प्रेम घर्ती लेख्छन्, ‘सबैले आश गरेका युवा भनिने मन्त्री योगेश भट्टराई पनि झुठ र हावा कुरा गर्न खप्पिस भए ।’ ट्वीटरमा उनको नाम सर्च गर्ने हो भने नकारात्मक कमेन्टको ओइरो लाग्छ ।
सबैले आश गरेका युवा भनिने मन्त्री योगेश भट्टराई पनि झुठ र हावा कुरा गर्न खप्पिस भए ।
— PREM GHARTI (@ipremarshi) January 7, 2020
पछिल्लो पटक आलोचनाको तारो बनाएकोचाहिँ उनको अस्ट्रेलिया भ्रमणले हो ।
नेपाल भ्रमण वर्ष २०२० को उद्घाटनका लागि भट्टराई अस्ट्रेलिया पुगेका थिए । सिड्नीमा उनले नेतृत्व गरेको औपचारिक र्यालीलाई स्थानीय सुरक्षाकर्मीले रोकेको र ओपेरा हाउसमा झन्डासहित र्याली गर्न नदिएको खबर बाहिरियो, २२ पुसमा । ओपेरा हाउसमा प्रचार गर्न सम्बन्धित निकायबाट अनुमति लिनुपर्छ तर मन्त्री सहभागी कार्यक्रमलाई समेत नेपाली पक्षले गम्भीरताका साथ लिएन । देशकै साख धुमिल्याउने लापरबाही देखियो ।
त्यसमाथि यतिबेला अस्ट्रेलिया आगलागीबाट आक्रान्त छ, तीन महिनादेखि फैलिएको आगलागीमा कम्तीमा २५ नागरिकको मृत्यु भएको छ, झन्डै ५ करोड वन्यजन्तु मारिएका छन् । अझै आगो नियन्त्रणमा आउन सकेको छैन । विश्वभरबाट अस्ट्रेलियालाई साथ र सहानुभूति प्रकट भइरहेको छ । यही बेला अस्ट्रेलियामा भ्रमण वर्षको उत्सव मनाउनु उपयुक्त छ ? त्यसमा संवेदनशील हुनुपर्दैन ?
दोहोरो कमजोरी भएपछि भट्टराईको आलोचना हुने नै भयो । तैपनि उनमा आफू चुकेको बोध छैन । उल्टै सवाल गर्नेहरूमाथि नै प्रश्न उठाउँदै फेसबुकमा लेखे, ‘काल्पनिक र गलत समाचार सम्प्रेषण गरेर मुलुकको प्रतिष्ठा र मित्र राष्ट्रसँगको सम्बन्धमा किन खेल्न खोजिएको हो ? नियत गम्भीर छ ।’ लामो प्रस्टीकरणमा विपत्ति पीडितप्रति सान्त्वना भने दिएनन्, बरु कार्यक्रम भव्य भएको दाबी गरे ।
उज्यालो रेडियोसँगको अन्तर्वार्तामा उनले अझ आक्रोश पोखेका छन्, ‘योगेश भट्टराईको विरोध गर्नुस्, केही बिग्रँदैन । तर नेपालको इज्जतसँग नेपालीले नै खेल्ने ?’ भ्रमण वर्ष प्रवद्र्धनको पहिलो पाइलामै ठेस लाग्यो तर मन्त्रीलाई यसको हेक्का छैन । बरु असाध्यै हल्का रूपमा लिएको त्यसपछिका उनका अभिव्यक्ति र शैलीबाट प्रस्ट हुन्छ । जबकि एक अस्ट्रेलियालीले ‘चेन्ज डट ओआरजी’ नामक वेबसाइटमार्फत उनीविरुद्ध हस्ताक्षर अभियान नै चलाए । उनले मन्त्रीलाई छिटोभन्दा छिटो नेपाल फर्कनसमेत भनेका छन् । यो पाराले देशको साख बढ्छ ? पर्यटक नेपाल आउन प्रेरित हुन्छन् ?
आफ्नो कार्यशैलीप्रति प्रश्न गर्नेहरूको नियतमाथि उल्टै प्रश्न उठाएर आफूलाई चोखो साबित गर्ने भट्टराईको यो रवैया पहिलो भने होइन । मन्त्री भएको डेढ महिना नबित्दै अर्थात २८ भदौमा उनकै कारण नेपालगन्जमा बुद्ध एयरको विमान १५ मिनेट ढिला भयो । विमानका अन्य यात्रुले विरोध गरे । भट्टराईले स्वयंले केही समय पर्खन बुद्ध एयरसँग अनुरोध गरेको स्वीकार्दै क्षमा मागे तर त्यतिबेला पनि उनले विमानभित्र आफ्नो विरोध गर्नेहरूको नियत आफूले बुझेको भनेर फेसबुकमा लेखेका थिए । यसको मतलब हो, उनी आत्मालोचनाभन्दा अरुको नियतमा समस्या देख्छन् ।
केही दिनयता ट्वीटरमा मन्त्री भट्टराईको एउटा भिडियो क्लीप भाइरल छ । भिडियोमा उनी के भन्दै छन्, त्यो उल्लेख गर्नुपहिले त्यसको पृष्ठभूमि बुझ्नुपर्ने हुन्छ । एक विदेशी पर्यटनले त्रिभुवन अन्तर्राष्ट्रिय विमानस्थलको शौचालय अधिक फोहोर छन् भनेर ट्वीटमा कटाक्ष गरेकी थिइन् । दर्जनौँ प्रयोगकर्ताले त्यो ट्वीट मन्त्रीलाई ‘मेन्सन’ गरे अनि के चाहियो ! उनको पारो तातिहाल्यो । भिडियोमा उनले भनेका छन्, ‘एक जना अमेरिकनले के–के न पत्ता लगाइदिइछन्, वैज्ञानिक नै जस्तो । हाम्रो ट्वाइलेटहरू अलि–अलि फोहोर छन् त, के ठूलो कुरा भयो र ?’
हो @yogesbhattarai ज्यू ! विमानस्थलका ट्वाइलेट फोहोर हुनु कुनै नौलो नै कुरा होइन । यो त हाम्रो राष्ट्रिय पहिचान हो । आफ्नो पहिचानमा गर्व गर्नुपर्छ । यसमा चाहिँ म तपाईंको समर्थन गर्छु । https://t.co/igE3QaUZSq
— Lenin Banjade (@lendaai) January 8, 2020
उनी यत्तिमै रोकिएका छैनन् । अझ आक्रोशित हुन्छन्, ‘तिनका पनि फोहोर नै थिए नि । सन् १९७० सम्म कालाहरूलाई शौचालयमा दिशापिसाब गर्न दिन्थे ? आफ्नो पनि इतिहास हेर्नुपर्यो नि ।’ भ्रमण वर्ष सफल पार्नुपर्ने जिम्मेवारी बोकेका मन्त्रीको यो स्तरको अभिव्यक्ति सुहाउँछ ?
पशुपतिमा राष्ट्रिय गान बजाउन निर्देशन दिँदा पनि भट्टराई विवादमा तानिए । केही समयअगाडि उनले आफ्नो आधिकारिक ट्वीटर ह्यान्डलमा ‘योगेश भट्टराईको सबै नेपालीले एकपटक हेर्नैपर्ने सनसनीपूर्ण अन्तर्वार्ता’ लेखेर सेयर गरे । सामान्य लागे पनि यस्तो भाषाले उनको मनोदशा झल्काउँछ ।
यस्तै–यस्तै कारण उनले नकारात्मक प्रतिक्रियाको सामना गर्नुपरिरहेको छ । तर मानवशास्त्री सञ्जीव पोखरेल भने भट्टराईको यो शैलीलाई अपेक्षित मान्छन् । उनका अनुसार मन्त्री कस्तो हुने भन्ने सत्ताको मूल चरित्रले निर्धारण गर्छ । भन्छन्, “प्रधानमन्त्रीले मन्त्रीबाट गर्ने अपेक्षा गलत छ । राजनीतिक नेतृत्व दिशाहीन र संस्कारहीन छ । त्यसैले मन्त्रीको व्यवहार पनि त्यस्तै हुनु स्वाभाविक हो ।”
पोखरेलका अनुसार भट्टराईबाट समाजले पाठ सिक्नुपर्छ । हामीले कुन आधारमा व्यक्तिको नेतृत्व क्षमताप्रति आशा राख्छौँ, मिडियाले नेतालाई कसरी ‘प्रमोट’ गर्छ, पुन:विचार गर्नुपर्छ । “सामाजिक सञ्जालमा गर्ने कुरा र शैलीबाटै भट्टराईको विश्लेषण र निर्णय क्षमता छैन भन्ने थाहा थियो,” समसामायिक विषयमा ब्लग लेखिरहने पोखरेल भन्छन्, “राजनीतिक आन्दोलन भयो तर सत्ताको मूल चरित्र परिवर्तन गर्न सकेनौँ । नेताहरूले जनादेशअनुसार नागरिकको जीवन सहज बनाउनु पर्नेमा म मालिक हुँ, जनता मेरा दास हुन्जस्तो गरिरहेका छन् । यो मानसिकता रहुन्जेल यस्तै हो ।” आन्दोलनमा नेतृत्व गरेकै भरमा भट्टराईलाई होनहार र काबिल भन्नु नै गलत भएको पोखरेलको मत छ । उनको प्रश्न छ, “त्यसो हो भने त्यो योग्यता सरकार चलाउन अनुवाद भयो त ?”
राजनीतिक विश्लेषक झलक सुवेदीको नजरमा भट्टराईको ‘पर्फमेन्स’ औसत छ । अन्य मन्त्रीको तुलनामा सुस्त–सुस्त भए पनि भट्टराईले काम गरिरहेको तर प्रधानमन्त्रीको असहयोग भएर हो वा अरु कारण, नेपाल एयरलाइन्स सुधार्नचाहिँ असफल भएको बुझाइ छ उनको । भन्छन्, “बोलीमा महत्त्वांकाक्षा झल्किएको छ । मन्त्रीले गृहकार्य गरेर मात्र बोल्नु पर्छ । अनावश्यक विवादमा पर्नुहुन्न ।” निजगढ अन्तर्राष्ट्रिय विमानस्थलबारे हतारिएर बोलेको र पशुपतिमा राष्ट्रिय गान बजाउने लफडामा फसेको भने मन परेको रहेनछ ।
तर भट्टराईका स्वकीय सचिव प्रेम गुरागाईं मन्त्रीलाई जबर्जस्ती विवादमा तानिएको दुखेसो पोख्छन् । भन्छन्, “मन्त्रीज्यू आफूप्रतिको आशा पूरा गर्न कटिबद्ध हुनुहुन्छ । तर उहाँको कार्यशैली र अभिव्यक्तिलाई अतिरञ्जित र बंग्याउने गरिएको छ । समस्या यहाँ छ ।” विमान ढिला भएको विवाद होस् वा अस्ट्रेलियामा सुरक्षाकर्मीले रोकेको, कहीँ मन्त्रीको दोष नभएको दाबी छ उनको । भन्छन्, “१५ मिनेट ढिला हुनु नेपालका लागि ठूलो कुरा हो र ? अस्ट्रेलियामा नयाँ वर्षमा त्यत्रो आतिसबाजी भयो । हामीले भ्रमण वर्षको प्रबर्द्धन गर्दाचाहिँ संवेदनशीलता नै नभएको रे ! हामी अर्काको विषयमा अलि बढी नै भावुक हुन्छौँ ।”
सम्बन्धित
अमेरिकाले बर्सेनि निकाल्ने आतंकवादसम्बन्धी प्रतिवेदन नेपालबारे फेरिएको धारणा...
नेपाललाई 'आतंकवादको हब' मान्ने अमेरिकी धारणा कसरी परिवर्तन भयो ?
लकडाउनपछि आफ्नो मुलुक फर्किएका भारतीय मजदुर सम्पर्कमै आएनन्, रेडजोनमा परेका स्वदेशकैलाई ल्...
उद्योग चलाउनै मुस्किल
सात दशकयताको दलीय तानातानको शिकार बन्दै आएको नागरिकता मुद्दामा यसपल्ट पनि विगतकै राजनीतिक ...
नागरिकतामा किन सधैँ किचलो ?
केन्द्रीय अनुसन्धान ब्युरो, बाग्मती प्रदेशसहितको सिन्धुपाल्चोक, काभ्रे र प्रदेश २ सर्लाहीब...
आश्रममै रहे पनि किन पक्राउ पर्दैनन् बमजन ?
मुख्यमन्त्री शंकर पोखरेललाई प्रदेशमा आएर केन्द्रीय भूमिका गुम्ने भय, पार्टी इन्चार्ज र अर्...
ओलीका ‘अलराउन्डर’ विश्वासपात्र
कोरोना महामारीले खर्च घटाउन र प्रशासनलाई चुस्त राख्न सबक सिकाए पनि अनावश्यक खर्च कटौतीमा भ...