जम्मुदेखि काठमाडौँसम्म
त्यतिबेला नेपालमा व्यवस्थित ट्रान्सपोर्ट थिएन । राजा र राणाका केही साना गाडी मात्र चल्थे, उपत्यकामा । पाइलट सिंहले नेपालमा ट्रान्सपोर्ट व्यवसाय नाफामुखी हुने सुझाव दिए ।
भारत-पाकिस्तानको द्वन्द्वले दुई टुक्रा भएको छुट्टै राज्य जम्मु कश्मीरमा रहेको हाम्रो ट्रान्सपोर्ट व्यवसाय फस्टाउन सकेन । जम्मु कश्मीरको हिंसापछि लखनउमा खुलेको ट्रान्सपोर्ट व्यवसाय विस्तार गर्न म पहिलोपल्ट सन् १९५५ मा धनगढी क्षेत्रमा पर्ने निशानगढ आएको थिएँ । भारतीय ठेकेदारले काटेका रुख भारत लैजाने काम गरियो । धनगढीमा करिब ६ महिनासम्म काम गरेपछि म पुनः भारत शासित जम्मु कश्मीर फर्किएँ ।
भारत शासित जम्मु कश्मीरमै रहेको समय लखनउमा बिहेका लागि आएको थिएँ । विवाहस्थलमै भेटिएका एक साथीका बाबा गोपाल पेपर मिलमा काम गर्दा रहेछन् । पेपर मिलका लागि आवश्यक कच्चा पदार्थ पराल ल्याउन उनी कयौँचोटि नेपाल आएका रहेछन् ।
उनै साथीले भारतीय सेनाले गभर्मेन्ट अफ इन्डियाले नेपालको त्रिभुवन राजपथ निर्माण गरिरहेकाले त्यहाँ गएर काम गर्न सक्छौ भन्ने सुझाव दिए । किनभने नेपालको भौगर्भिक अवस्था जम्मु कश्मीरको जस्तै छ । साथीको सल्लाहबमोजिम बाबु (काआन सिंह) छोरा नेपाललाई ट्रान्सपोर्ट व्यवसायको गन्तव्य बनाउने लक्ष्य राखेर व्यापार बुझ्न त्यसै वर्ष काठमाडौँ आयौँ ।
काठमाडौँ आएर न्युरोड फोटो कन्सर्ननेरको एउटा होटलमा बसेका थियौँ । संयोगवश होटलबाहिर हिँडिरहेको समय मसँगै लखनउमा पाइलट कोर्स गरेका सहपाठी त्रिलोचन सिंहसँग भेट भयो । सिंह राजा महेन्द्रका पाइलट थिए । जिप चलाएर कामविशेषले न्युरोड आएका रहेछन् । पाइलट सिंहसँग नेपालमा ट्रान्सपोर्ट व्यवसाय विस्तारबारे छलफल चलायौँ, बाबुछोराले । त्यतिबेला नेपालमा व्यवस्थित ट्रान्सपोर्ट थिएन । राजा र राणाका केही साना गाडी मात्र चल्थे, उपत्यकामा । पाइलट सिंहले नेपालमा ट्रान्सपोर्ट व्यवसाय नाफामुखी हुने सुझाव दिए । उनैले राजा महेन्द्रसँग पनि हाम्रो भेट गराइदिए । भेटमा नेपालमा ट्रान्सपोर्ट व्यवसाय विस्तारबारे कुरा राख्यौँ । राजा महेन्द्रले नेपालमा ट्रान्सपोर्ट व्यवसाय गर्न आवश्यक प्रबन्ध मिलाइदिने आश्वासन दिए ।
त्यसपछि हामी आफ्नो घर भारत शासित कश्मीर फर्कियौँ । मचाहिँ जम्मु कश्मीरबाट लखनउ हान्निएँ । लखनउमा दाइसँगै सल्लाह गरेर हामी दुवै जना पहिलोपल्ट नेपालमा ट्रान्सपोर्ट व्यवसाय विस्तार गर्न जम्मुबाटै तीन वटा ट्रक लिएर काठमाडौँ रवाना भयौँ ।
लखनउबाट नेपालको लुम्बिनीमा पर्ने सुनौली नाका नजिक पर्छ । तर त्यतिबेला महेन्द्र राजमार्ग, सिद्धार्थ राजमार्ग निर्माणको सुरसार थिएन । भारतले त्रिभुवन राजपथ निर्माण गर्दै थियो । रक्सौलसम्म सडक थिएन । हामीहरुले रक्सौल-अमलेखगन्जसम्म रेल यात्रा गर्यौँ र त्यसपछि अमलेखगन्जको बाटो हुँदै काठमाडौँ ट्रक ल्याउन करिब एक साता लाग्यो ।
काठमाडौँ-अमलेखगन्ज ट्रक चलाउन थाल्यौँ । सन् १९५९ मै नेपाल पब्लिक मोटर्स कम्पनी खोलेर ट्रान्सपोर्ट व्यवसाय व्यवस्थित बनाउने काम भयो । पहिले अमलेखगन्जसम्म रेलबाट ल्याइने तेल हामीले ट्यांक लरी किनेर सीधै काठमाडौँ ल्याउन थाल्यौँ । काठमाडौँ-वीरगन्ज सडक बनेपछि हामीले हामीले केही समय पेट्रोल, डिजेल बोक्न थाल्यौँ । हेटौँडाबाट काठमाडौँ कालीमाटीसम्म रोपवे निर्माण हुँदै थियो । रोपवेका लागि आवश्यक सामग्री पनि हाम्रै कम्पनीका ट्रकबाट ओसार्यौँ । ट्रान्सपोर्ट व्यवसाय विस्तार हुँदै गएपछि ट्रक, बस र ट्ंयाक लरीको संख्या बढायौँ । ३ वटा ट्रकबाट सुरु गरेको व्यवसाय करिब साढे ३ सयसम्म पुग्यो ।
त्यतिबेला नेपालमा सार्वजनिक यातायात व्यवस्थित भइसकेको थिएन । पछि बनेका काठमाडौँ-पोखरा, वीरगन्ज-बुटवल, धनगढी-नेपालगन्ज, सुनौली-पोखरा राजमार्गमा समेत ट्रकबाट मान्छे ओसारियो । नेपालका सरकारी संस्थान साल्ट ट्रेडिङ, नेसनल ट्रेडिङ, खाद्य संस्थान, सेनाको रासन, बन्दै गरेका अन्य सडकका लागि आवश्यक निर्माण सामग्री ओसार्ने जिम्मा समेत हाम्रै कम्पनीको थियो ।
नेपालमा ट्रान्सपोर्ट व्यवसाय फस्टाउँदै गएपछि तिनमा काम गर्ने दक्ष जनशक्ति पनि जम्मु कश्मीरबाटै ल्याउन थालेँ । मैले नै करिब १० हजारजति जनशक्ति जम्मु कश्मीरबाटै ल्याएँ । यसरी जम्मु कश्मीरबाट सुरु भएको ट्रान्सपोर्ट व्यवसायले नेपालमा फैलिने अवसर पाएको हो ।
प्रस्तुति : गोकुल अर्याल
सम्बन्धित
कम्युनिस्ट पार्टीको गुपचुप गतिविधि गरिरहेका नरबहादुर कम्मर र छाती दुवैतिर जापानी, भारु, ने...
थैले काण्डमा पक्राउ पुर्जी
नारदमुनि स्वयंले अंग्रेजी पढाउँथे । ब्रिटिस फौजको जमदार भएका र त्यति धेरै नपढेका उनले हाम...
नारदमुनि थुलुङको सम्झना
हुन त कतिपयले ममा भारतीय कलाकार मकबुल फिदा हुसैनको प्रभाव परेको भन्ठान्छन् । तर भक्तपुरमा ...
यस कारण घोडाचित्र
राजा वीरेन्द्रले आफ्ना निजी सचिव चेतबहादुर कुँवरमार्फत ६० हजार रुपैयाँ पठाइदिए । त्यही पै...
राजाले दिएको टिकटमा अमेरिका
सरकारी स्वामित्वको अखबार भएको हुँदा व्यवस्थाको विरोध गरेर गोरखापत्रमा व्यंग्यचित्र बनाउन प...
अखबारमा कार्टुनकारिता
जापानको फुकुओका आर्ट म्युजियममा पहिलोपल्ट आयोजित एसियाली कला प्रदर्शनीमा दस अवतार सिर्जना ...