सिर्जनशील दाजुभाइ
नातामा दाजुभाइ हुन्, आशिफ र असिम । मनोरन्जनको दुनियाँमा दाजुभाइको 'ब्रान्ड' बेग्लै र उस्तै सिर्जनशील पनि छ । जे गर्छन्, हिट भइहाल्छ । आशिफ नेपालका चर्चित भिजेमा गनिन्छन् । टेलिभिजन कार्यक्रम उत्पादनमा असिम कहलिएका छन् ।
अघिल्लो वर्ष दुई रुपियाँ प्रदर्शन भयो । फिल्मको व्यापार खडेरी लागेका बेला यसको खुद नाफै करोड नाघ्यो । निर्देशक थिए, असिम साह । हिरो आशिफ साह । लगानीचाहिँ दुवैको ।
अहिले 'इन्स्टाको फोटो...' गीतको लोकप्रियता लोभलाग्दो छ । यसको भिडियोले युट्युबमा ७३ लाख भ्युज बटुलिसकेको छ । यसका निर्देशक पनि असिम नै हुन् । भिडियोमा आशिफलाई नै देख्न पाइन्छ । निर्माण पनि उनीहरु मिलेरै गरेका हुन् ।
नातामा दाजुभाइ हुन्, आशिफ र असिम । मनोरन्जनको दुनियाँमा दाजुभाइको 'ब्रान्ड' बेग्लै र उस्तै सिर्जनशील पनि छ । जे गर्छन्, हिट भइहाल्छ । आशिफ नेपालका चर्चित भिजेमा गनिन्छन् । टेलिभिजन कार्यक्रम उत्पादनमा असिम कहलिएका छन् । आशिफ गायक पनि हुन् । यसबाहेक उनीहरुको 'जी २१' प्रोडक्सन कम्पनी छ, जसबाट डकुमेन्ट्री र विज्ञापन पनि बनाउँछन् । आशिफ भन्छन्, "हाम्रो कमाइको मूल स्रोत विज्ञापन निर्माण नै हो । फिल्मचाहिँ असाध्यै प्यारो लाग्छ ।" दुई रुपियाँअघि उनीहरुले कर्कश बनाएका थिए ।
तस्बिरहरू : श्रुति श्रेष्ठ
दाजुभाइको फिल्मी मोह सुरु हुन्छ, रञ्जना हलबाट । विसं ०४५ को छेकोमा ।
मल्लकालमा कास्मिरका मुसलमान काठमाडौँ उपत्यका आएका थिए । उनीहरुकै सातौँ पुस्ता हुन्, साह दाजुभाइ । दुवै इन्द्रचोकमा जन्मिए, यहीँ हुर्किए । इन्द्रचोकमा अझ पनि उनीहरुका बुबाको पसल छ । घर नजिकै रञ्जना हल थियो । लुकेर फिल्म हेर्न जान्थे । तर सबै कहाँ हेर्न पाउनु ? असिम भन्छन्, "महाबौद्ध गएर पोस्टर हेथ्र्यौं । हिरो, हिरोइन र गुन्डा थाहा हुन्थ्यो । त्यहीअनुसार कथा आफैँ कल्पेर साथीहरुलाई गफ दिन्थ्यौँ, फिल्मै नहेरी ।" त्यो बेलाको कथावाचन सम्झँदा अझै दुवै रोमाञ्चित हुन्छन् । आशिफको प्लस टु सकियो । कफी सप खोले । संयोगवश च्यानल नेपालमा भिजेका लागि अडिसन दिन पुगे । छनोट भइएला भन्ने आशा थिएन । तर ' स्क्रिन टेस्ट' मा पास भए । यहीबाट सुरु भयो, उनको मिडिया यात्रा ।
भिजेको जागिर भए पनि आशिफलाई पर्दाभित्रको काममा रुचि जाग्दै गयो । कार्यक्रम बनाउन, खिच्न, सम्पादन गर्न सिके । त्यसपछि नेपाल वान टेलिभिजनसँग जोडिए । दाइबाट प्रभावित असिमले पनि नेपाल वानबाट करिअर सुरु गरे, कार्यक्रम उत्पादक तथा फिल्मी रिपोर्टरका रुपमा । असिम भन्छन्, "मलाई पर्दामा देखिन मन लागेन । पर्दाभित्रकै काममा रमाएँ ।" टेलिभिजनमा नाम कमाउँदै गर्दा आशिफले म्युजिक भिडियो निर्देशन सुरु गरे । 'सुनसान रातमा...', 'आँखा भरि...', 'धेरै भो...', 'मेरो एउटा साथी छ...' जस्ता परिचित गीतका भिडियो आशिफ र असिम मिलेरै बनाएका हुन् । यतिबेलासम्म आशिफको संगीतसँग औपचारिक नाता गाँसिएको थिएन । बस्, साथीभाइमाझ गाउनु उनको सोख थियो । तर सुगम पोखरेल, गिरीश खतिवडा, कुल पोखरेलसँगको संगतपछि उनको संगीतप्रेम अझ प्रस्फुटन भयो । पहिलो गीत रेकर्ड गरे, 'पहिलो माया...' । युवा पुस्तामाझ प्रिय भयो ।
र्यापर गिरीश अमेरिका गएपछि द युनिटी ब्यान्ड टुहुरोजस्तो भएको थियो । त्यही बेला आशिफ द युनिटीसँग जोडिए । साथमा थिए, सुदिन पोखरेल र अमित सिन्हा (एड्रे) । यी तीन तन्नेरी मिलेर 'व्याकरण अफ र्याप' नामक एल्बम निकाले । नसोचेको सफलता मिल्यो । एल्बमका सबै गीत हिट भए, 'आज फेरि...', 'जुनी...', 'प्रेम अनि आगो...' आदि-इत्यादि । तीन वर्षसम्म कन्सर्ट गर्न भ्याईनभ्याई । दोस्रो एल्बम अझ निक्लिएको छैन । आशिफ कारण सुनाउँछन्, "सुदिन बिहे गरेर अस्ट्रेलिया गए, मेरो पनि विवाह भयो । पारिवारिक कारणले चाहँदा-चाहँदै एल्बम निकाल्न सकिएन ।" त्यसपछि पनि आशिफले फाट्टफुट्ट गीत गाए । तर उल्लेख्य प्रगति देखिन्न । उनी स्वीकार्छन्, "मैले संगीतलाई गम्भीरतापूर्वक लिन नसकेकै हो ।"
गायनमा सक्रिय नभए पनि आशिफले फिल्म निर्देशनमा डेब्यु गरिसकेका छन्, कर्कशबाट । यसकै सहनिर्देशक थिए, असिम । दुई रुपियाँसम्म आइपुग्दा निर्देशनको कमान्ड आफैँ सम्हाले । विज्ञापन उनको फिल्म निर्देशनको पाठशाला हो । भन्छन्, "तीस सेकेन्ड वा एक मिनेटमा एउटा पूरै कथा भन्नुपर्छ । यसले दृश्य संयोजन र प्रभावकारिता मूल्यांकन गर्न सिकाउँछ ।" दाजुभाइको काम पनि बाँडिएको छ । कम्पनीका उत्पादनको बजारीकरण र कन्टेन्टको पाटो आशिफले हेर्छन् भने भिडियोको प्राविधिक पक्ष र कम्पनीको हिसाबकिताब राख्ने जिम्मेवारी असिमको । बेलाबखत सिर्जनशीलतासँत मतभेद हुन्छ । आशिफ भन्छन्, "जसले आफ्नो कुरा बुझाउन सक्यो, उसकै जित हुन्छ ।"
आशिफ र असिमको कार्यशैली मात्र होइन, अनुहार पनि मिल्दोजुल्दो छ । बोली पनि उस्तै सुनिन्छ । नजिकका साथीभाइसमेत उनीहरुको आवाज खुट्याउन सक्दैनन् । नेपाली फिल्मवृत्तमा मुस्लिम समुदायबाट उनीहरु जति सफलता कमाउने सायदै कोही छन् । कहिल्यै विभेद झेल्नुपरेन । असिम भन्छन्, "हामी काठमाडौँमै जन्मियौँ, हुर्कियौँ । नेवारी बोल्न सक्ने भयौँ । त्यसैले पनि विभेद भोग्नुपरेन ।" इदमा हिन्दु साथीलाई घरमा लगेर खुवाउँछन् । हिन्दु पर्व पनि मनाउँछन् । वाह ! क्या सहिष्णुता ।
दुई रुपियाँ हिट भएपछि आशिफ र असिमलाई लगानीको ओइरो लाग्यो । उसै पनि हामीकहाँ एउटा हिट हुनासाथ अर्को फिल्म बनाउन हतारिने फिल्मकर्मीको बाहुल्य छ । तर उनीहरुलाई हतार छैन । पटकथा लेखनमै समय खर्चिरहेका छन् । आशिफ भन्छन्, "हामीलाई एकोहोरो पैसा कमाउनु मात्र छैन । दर्शक सन्तुष्ट बनाउनु छ । त्यसका लागि मिहिनेत गर्नुपर्छ, फिल्म राम्रो बनाउनुपर्छ । हामीले यही बाटो रोजेका छौँ ।"
सम्बन्धित
पर्फ्युममा सुँघ्ने क्षमतासँगै अस्तित्वको खोजी र ग्रनोई अवचेतन रूपमै मृत्युको नजिक रहेको दे...
सिनेमामा गन्धको प्रस्तुति
गरिरहेका काम जहाँको तहीँ थाती राखेर क्वारेन्टाइन पसेका रंगकर्मीको उकुसमुकुस ...
नाटकघरमा उज्यालो फर्केला ?
अमेरिकन आइडल–२०२० को उपाधि चुम्न आतुर नेपाली ठिटो...
'भाषा हटाइदिनुस्, भावना उस्तै हुन्छ'
बलिउडमा स्थापित भन्दा फरक पृष्ठभूमिबाट सिनेक्षेत्रमा प्रवेश गरेका इरफानको संघर्ष आफैंमा एउ...
इरफानको शक्तिशाली समय
लकडाउनमा सेलिब्रिटी दैनिकीः पारिवारिक पुनर्मिलन, सिर्जनात्मक रचनादेखि जनचेतनाका आवाजसम्म...
सेलिब्रिटीका लकडाउन सिर्जना
च्याम्पियनका अन्य प्रतिस्पर्धीले कन्टेन्टका लागि माथापच्ची गरिरहादा हिमेश भने तु लेखिसक्थे...