अनि अमिताभले आयुष्मानलाई हातैले लेखेर चिठ्ठी पठाए
आमिर स्वयंले भनेका छन्, ‘आयुष्मानको विषय र चरित्र चयनबाट म आफैँ प्रभावित छु ।’ अमिताभ बच्चनले त उनलाई हस्तलिखित पत्र नै लेखे, अन्धाधुनबाट राष्ट्रिय अवार्ड जितेपछि ।
चार वर्षपहिले आयुष्मान खुरानाको आत्मकथा प्रकाशित भएको थियो, क्र्याकिङ द कोड : माई जर्नी टु बलिउड । त्यति बेला आयुष्मान अभिनीत पाँच फिल्म रिलिज भएका थिए । विक्की डोनर र दम लगाके हैसाले काफी ख्याति कमाए, बाँकी तीन फिल्म फ्लप भए । त्यसैले उनको मजाक गरिएको थियो, कत्ति न सफलता पाएझैँ आत्मकथा लेख्न हतारिएको । भलै उनले पुस्तकलाई सफलता होइन, संघर्षको कथा भनेका थिए । आफ्नै वैयक्तिक र ताजा भोगाइ खुलस्त पोखेका थिए । तर उनीजस्ता ‘आउटसाइडर’ को यो आँट नातावाद र कृपावादले गाँजेको बलिउडलाई हजम भएन । जसले जे भनोस्, आयुष्मान डगमगाएनन् ।
अहिलेकै कुरा गरौँ ।
हिरोको बलिउडी हुलियामा नअटाउने आयुष्मानका लगालग सात फिल्म सुपरहिट भए, यी चार वर्षमा । पुस्तक प्रकाशनसँगै उनको करिअरको सुनौलो समय सुरु भएछ । कम बजेट, खँदिलो कन्टेन्ट, रसिलो कथावाचन, प्रभावकारी भूमिका र जीवन्त अभिनयसहितको कुनै फिल्म रिलिज भयो भने आयुष्मानकै हुन्छ, यस्तो छवि बनेको छ उनको । एकातिर, ठूला कहलिएका स्टारका महँगा फिल्महरू पत्तासाफ भएका छन्, रेस ३, ठग्स अफ हिन्दोस्तान, साहो उदाहरण हुन् । अर्कातिर, आयुष्मानका ‘सस्ता’ फिल्महरूले कमाल गरिरहेका छन् । एउटै सिनलाई ९० करोड खर्च गरिएका फिल्मका सामु २०–२५ करोडका आयुष्मानका फिल्म भारी परिरहेको छ । फिल्म पैसा होइन, सिर्जनशीलताले अब्बल हुन्छ भन्ने योभन्दा दरिलो प्रमाण अरु के होला !
आयुष्मानले पछिल्लो पटक 'सरप्राइज' दिएका छन्, बालाबाट । यसमा उनी तालुखुइले बनेका छन् । कपाल नभएकै कारण हीनताबोधले जलाएको मात्र छैन, घरबारसमेत बिग्रन्छ । संवेदनशील विषयलाई विश्वसनीय र हास्यशैलीमा भनिएको बालालाई समीक्षकले दिल खोलेर प्रशंसा गरेका छन् । कोइमोइ डट कमका अनुसार ३० करोड भारुमा बनेको यसले रिलिजको दुई सातामा ९७ करोड कलेक्सन गरेर सुपरहिट सूचीमा दर्ज भइसकेको छ । दुई महिनाअगाडि प्रदर्शित ड्रिम गर्लले १ सय ४० करोड भारुको व्यापार गरेको थियो, यसमा केटीको भूमिकामा छन् । त्यसअगाडि पनि आर्टिकल १५, बधाई हो, अन्धाधुन, शुभ मंगल सावधान र बरेली की बर्फी सुपरहिट भएका थिए ।
यी फिल्मले दामसँगै प्रतिष्ठा कमाएकाले आयुष्मानको पहिचान अलग र विशेष बन्यो । भारतीय मिडियाले लेख्न थालिसकेका छन्, ‘आयुष्मान बलिउडका नयाँ आमिर खान हुन् ।’ आमिर स्वयंले भनेका छन्, ‘आयुष्मानको विषय र चरित्र चयनबाट म आफैँ प्रभावित छु ।’ अमिताभ बच्चनले त उनलाई हस्तलिखित पत्र नै लेखे, अन्धाधुनबाट राष्ट्रिय अवार्ड जितेपछि ।
आयुष्मान उनै अभिनेता हुन्, जो केही वर्षअघिसम्म शाहरुख खानलाई पत्र लेखेर काम पाउन बिन्ती गर्थे, करण जौहरको अफिसको ल्यान्डलाइन नम्बर पाउँदा दंग पर्थे । सन् २००४ देखि मुम्बई बस्न थालेपछिको उनको संघर्ष, धैर्य र सफलताको पदचाप गज्जबको छ । पहिलो पटक मुम्बई आएका रहेछन्, सन् २००१ मा । भारतीय रियालिटी शो पपस्टार्समा भाग लिए, बीचमै ‘आउट’ भए । त्यसपछि गृहनगर पञ्जाब चन्डिगढ नै फर्किए । दुई वर्षपछि एमटीभीको रोडिज सिजन २ मा भाग लिन फेरि मुम्बई गए ।
साथीहरूको सुझाव थियो, ‘रोडिज तिम्लाई सुहाउँदो छैन, त्यसैले दु:ख नगर ।’ तर उनलाई आफ्नो क्षमतामाथि विश्वास थियो, उपाधि नै जिते । मुम्बईमा मौका मिल्न सक्थ्यो तर चन्डिगढ नै फर्किए । त्यसको कारण पुस्तकमा लेखेका छन्, ‘बुबाले भन्नुभयो, म बलिउडका लागि तयार भइसकेको छैन । बलिउडमा प्रतिभाको खाँचो छैन, खाँचो छ त, केवल बौद्धिक प्रतिभाको । त्यसैले पढाइ नत्याग्नू ।’ बुबाका प्रेम आत्मसात् गरे, पढाइ सके, आत्मविश्वासले भरिएर मुम्बई गए ।
आयुष्मानको संघर्ष त बल्ल सुरु हुँदै थियो । उनलाई हिरो नै बन्नु थियो तर उनीजस्ता बाहिरियालाई कसले पत्याउने ? त्यसैले फिल्मसम्मको यात्रा तय गर्न आरजे (रेडियो जक्की) बाट पाइला चाले । केही वर्षमै भिजे (भिडियो जक्की) बने । टिभी शो होस्ट बने । टेलिसिरियल पनि छोडेनन् । त्यसपछि बल्ल विक्की डोनर पाएका हुन् । यो फिल्ममा उनी कास्ट हुनुको कथा पनि रोचक रहेछ ।
विक्की डोनर सुरुमा विवेक ओवरायले लगानी गर्ने र खेल्ने तय भएको थियो । पछि विवेक फिल्मबाट बाहिरिए । अर्का निर्माता रोन्नी लाहिरीले जोन अब्राहमलाई सहकार्यका लागि निम्ता दिए । जोनको आगमनपछि मुख्य भूमिकामा शरमन जोशीलाई प्रस्ताव गरियो तर उनले ‘नाईं’ भने वीर्यदाताको चरित्रले इमेज बिग्रन्छ भन्दै । त्यसपछि बल्ल आयुष्मानको भागमा परेको थियो । उनले पनि यसअघि दुई फिल्मको सहायक भूमिका अस्वीकार गरेका थिए ।
उनी पुस्तकमा लेख्छन्, ‘कहिलेकाहीँ पाएको अवसर गुमाइन्छ किनभने त्यसभन्दा ठूलो अवसर प्रतीक्षा गरिरहेको हुन सक्छ । यो भनाइ दार्शनिक सुनिन सक्छ तर यदि मैले अघिल्ला दुई फिल्म खेलेको भए विक्की डोनर कहिल्यै पाउँदैनथेँ ।’ ती फिल्म थिए, तीन थे भाइ र आई हेट लभ स्टोरिज । दुवै फिल्म आए, गए तर विक्की डोनरबाट आयुष्मानले उत्कृष्ट नवअभिनेता र उत्कृष्ट पाश्र्वगायनको फिल्मफेयर अवार्ड एकसाथ जिते । क्या दुर्लभ जित !
आयुष्मान रातारात स्टार भएनन्, शून्यबाटै प्राकृतिक तबरमा संघर्ष गर्दै र सोहीअुनरुप उपलब्धि हासिल गर्दै गए, जसले उनलाई परिपक्व बनाएको छ, ‘स्टारडम’ को भ्रमबाट पर राखेको छ । उनी भन्ने गर्छन्, ‘मलाई थाहा छ, म स्टार भएँ हुँला । तर यसको घमन्ड छँदै छैन किनभने मलाई यो पनि थाहा छ– स्टारडमले मात्र फिल्म चल्दैन, फिल्म चल्न फिल्म नै राम्रो हुनुपर्छ । हरेक फिल्म पहिलोझैँ मानेर मिहिनेत गर्यो भने मात्र त्यो अब्बल हुन्छ ।’
यही सोचाइलाई व्यवहारमा उतार्न थालेकाले उनका फिल्म हिट हुन क्रिसमस, नयाँ वर्ष, इद, दीपावलीजस्ता बिदा कुर्नु पर्दैन । अन्धाधुनबाट त उनी चीनमा पनि चिनिए । यस्तै सुखद संकेत देखेरै ठोकुवा गर्न थालिएको छ, ‘शुभ मंगल ज्यादा सावधान र गुलाबो सिताबोबाट आयुष्मानले हिट फिल्ममा ट्रिपल ह्याट्रिक गर्नेछन् ।’
सम्बन्धित
पर्फ्युममा सुँघ्ने क्षमतासँगै अस्तित्वको खोजी र ग्रनोई अवचेतन रूपमै मृत्युको नजिक रहेको दे...
सिनेमामा गन्धको प्रस्तुति
गरिरहेका काम जहाँको तहीँ थाती राखेर क्वारेन्टाइन पसेका रंगकर्मीको उकुसमुकुस ...
नाटकघरमा उज्यालो फर्केला ?
अमेरिकन आइडल–२०२० को उपाधि चुम्न आतुर नेपाली ठिटो...
'भाषा हटाइदिनुस्, भावना उस्तै हुन्छ'
बलिउडमा स्थापित भन्दा फरक पृष्ठभूमिबाट सिनेक्षेत्रमा प्रवेश गरेका इरफानको संघर्ष आफैंमा एउ...
इरफानको शक्तिशाली समय
लकडाउनमा सेलिब्रिटी दैनिकीः पारिवारिक पुनर्मिलन, सिर्जनात्मक रचनादेखि जनचेतनाका आवाजसम्म...
सेलिब्रिटीका लकडाउन सिर्जना
च्याम्पियनका अन्य प्रतिस्पर्धीले कन्टेन्टका लागि माथापच्ची गरिरहादा हिमेश भने तु लेखिसक्थे...