पढ्नुहोस्, ‘पति पत्नी और वो’ को समीक्षा
विवाहित जोकोहीले फिल्ममा कहीँ न कहीँ आफूलाई पाउँछ । पात्र र तिनका भोगाइ आत्मीय लाग्छ, प्रस्तुति रोचक ।
घरमा माया गर्ने पत्नी छिन्, परिवार खुसीसँग चलिरहेको छ तर पतिलाई त्यतिले पुग्दैन । बाहिर मन डुलाउँछन् । यही स्वभावले सम्बन्धमा विग्रह आउँछ । आधुनिक भनिएको अहिलेको पुस्ताले झेलिरहेको नियति हो, यो । बर्सेनि डिभोर्स बढिरहेको खबरले यसलाई पुष्टि गर्छ । बलिउडका निर्देशक मुदस्सर अजिजले यो उल्झनमाथि फिल्म बनाएका छन्, पति पत्नी और वो । यही नाममा चार दशकअगाडि बनेको फिल्मको रिमेक हो, यो । रिमेक फिल्ममा हुनुपर्ने आधारभूत मान्यताअनुसार निर्देशकले वर्तमान समयसँग सर्लक्कै ‘एडेप्टेसन’ गरेका छन् । त्यसैले त विवाहित जोकोहीले फिल्ममा कहीँ न कहीँ आफूलाई पाउँछ । पात्र र तिनका भोगाइ आत्मीय लाग्छ, प्रस्तुति रोचक ।
उत्तरप्रदेशका अभिनव सिंह उर्फ चिन्टु (कार्तिक आर्यन)शालीन छन् । उनी इन्जिनियर हुन्, पत्नी वेदिका (भूमी पेड्नेकर)चाहिँ शिक्षिका । वेदिका नयाँ दिल्ली सिफ्ट हुन्छिन्, चिन्टुलाई कानपुर नै प्यारो छ । विवाह गरेको तीन वर्ष बितिसकेकाले बच्चा पाउन परिवारले दबाब दिइरहेको छ । तर पनि उनीहरुको सम्बन्ध प्रेमपूर्ण छ । रुपवती तपस्या (अनन्या पान्डेय)सँग चिनजान भएपछि भने चिन्टुको पत्नीव्रता गुण तोडिन्छ । तपस्यासँग नजिक हुन वेदिकाको आनीबानीबारे झुट बोल्छन् । यो क्रम बढ्दै गएपछि तीनैजनाको जीवनमा आउने उतारचढावमै केन्द्रित छ, फिल्म । क्लाईमेक्स लगभग अन्दाज लगाउन सकिन्छ ।
बलिउडमा यतिबेला दुई खेमा स्पष्ट देखिन्छ । एउटा, ठूलो बजेटमा ठूला स्टारलाई लिएर ‘भव्य’ देखिने फिल्म बनाउने । अर्को, सानो वा मध्यम बजेटमा मझौला कलाकारलाई लिएर गतिलो फिल्म बनाउने । पति पत्नी और वो दोस्रो प्रकृतिको फिल्म हो, जसमा तामझाम छैन, महँगो सेट र भीएफएक्स छैन, ‘लार्जर देन लाइफ’ केही छैन । छ त केवल, समाजकै पात्र र प्रवृत्ति अनि त्यसको सुन्दर कथावाचन । फिल्म जति अगाडि बढ्छ, कौतूहलता उति थपिन्छ । पात्रहरुबीचको समीकरण खँदिलो छ । चिन्टुको साथी फहिम (अपारशक्ति खुराना) परम्परागत पात्र नै हो तर निर्देशकले उनको औचित्य वजनदार बनाएका छन् ।
दैनिक जीवनका स–साना भोगाइलाई प्रभावकारी ढंगले उनिएको छ । चिन्टुको आर्थिक उन्नतिको रफ्तार पस्कने मामलामाचाहिँ हत्तारिएझैँ लाग्छ । सुरुआती दृश्यमै मूलपात्र स्थापित गराइन्छ । जस्तो: केटी माग्न जाँदा सोध्नुपर्ने प्रश्नावली लेखेर लगेका छन्, चिन्टुले । अनि, आफ्नो हुनेवाला पतिले के मन पर्छ भनेर सोध्दा वेदिका निर्धक्क भनिदिन्छिन्, ‘सेक्स’ । उनीहरुको विवाह हुनासाथ फिल्म मूलकथातिर लागिहाल्छ, पात्र र लोकेसनअनुरुप गति लिनु प्रशंसनीय हो । यसका लागि अजिजलाई ‘डबल’ बधाई दिनुपर्छ किनभने फिल्मको लेखक पनि उनै हुन् ।
समाजमा जस्तै सिनेमाका महिला पात्र ‘बोल्ड’ हुनथालेका छन् । त्यसको उदाहरण हुन्, वेदिका, जसलाई आफ्नो पतिसँग पूर्वप्रेमीबारे भन्न धक छैन, न पतिको बाहिर सम्बन्ध छ भन्ने थाहा पाएपछि सहेर बस्छिन् । तर स्वतन्त्रताको नाममा पारिवारिक दायित्व र इमानदारी कुल्चेकी छैनन् अनि चिन्टुचाहिँ त्यस्तो प्रतिनिधि पात्र हो, जो थाहै नपाई परस्त्रीको प्रेममा फस्छ र पत्नीप्रति दूरी राख्छ । यो सम्बन्धलाई हास्यरसमा पस्किएकाले कतै झर्को लाग्दैन । तर हँसाउनकै खातिर पात्र र कथाको परिधिलाई नाघिएको छैन ।
दृश्य आफैँमा बलिया छन्, संवादले अझ सशक्त बनाएको छ । नेपाली फिल्ममेकरहरु बजेट कम भयो भन्दै रोइलो मच्चाउँछन् अनि हँसाउने बहानामा कथामाथि अन्याय गर्छन् । यो फिल्मबाट सिक्न खोज्ने हो भने उनीहरुको बुझाइको नयाँ ढोका खुल्न सक्छ ।
मध्यान्तरपछि डोगा (सन्नी सिंह) को उदयले रोचकता वृद्धि गर्छ । सम्झनलायक अर्को पात्र हो, वेदिकालाई मन पराउने उनकै विद्यार्थी राकेश यादव (सुभम कुमार) । तर चिन्टु र वेदिकाको ‘ब्रेकअप’झैँ पुनर्मिलन स्वाभाविक लाग्दैन । ‘ह्याप्पी इन्डिङ’को चक्करमा पात्रहरुको अविश्वसनीय चालढाल देखाइन्छ । फेरि हिन्दी फिल्मका नियमित दर्शकलाई क्याइमेक्सको ‘ट्वीस्ट’ नयाँ पनि लाग्दैन । त्यस्तै, चिन्टु र वेदिकाझैँ तपस्याको चरित्र दमदार छैन, जबकि अन्य दुई पात्रको बुझाइमा परिवर्तन ल्याउन उनकै भूमिका हुन्छ । मध्यमवर्गीय पुरुषको निरीहपनलाई अतिरन्जित गरिएको भान हुन्छ । रिमेक भएकाले यस फिल्म नयाँ आइडियाचाहिँ होइन ।
प्यारका पञ्चनामाबाट चम्किएका कार्तिक आर्यनको करिअर निरन्तर उकालो लागिरहेको छ । चरित्रलाई आत्मसात् गर्दै अभिनय कुशलता पस्कन सफल छन् । बलिउडमा उनलाई ‘नेक्स्ट सुपरस्टार’को रुपमा हेर्न थालिएको त्यतिकै होइन । भूमी पेड्नेकर यस्तो कलाकार हुन्, जसले ‘हिरोइन’को मानक भत्काइदिइन् । महिलाप्रधान चरित्रमा देखिनु र त्यसलाई जीवन्तता दिनु उनको विशेषता हो । वेदिकामा त्यसकै झल्को पाइन्छ । भूमिका र अभिनय दुवै हिसाबमा डेब्यु फिल्म स्टुडेन्ट अफ द इयर २ भन्दा यस फिल्म अनन्या पाण्डेका लागि गर्वलायक छ । कानपुरको जीवनशैली र वस्तुस्थितिलाई प्राकृतिक शैलीमा खिचिएको छ । ‘धीमे धीमे...’, ‘अखियों से...’जस्ता गीत सुमधुर छन् । मध्यम बजेटमा मध्यम सहरको शानदार कथा भन्ने मामलामा निर्देशक अजिजले आफ्नो अब्बलता पस्किएका छन् ।
रमाइलो र चोटिलो फिल्म हेर्न चाहने जोकोहीलाई पति पत्नी और वो प्रिय लाग्छ । विवाहित पुरुषलाई त विशेष खुराक भइहाल्यो ।
फिल्म : पति पत्नी और वो
लेखक/निर्देशक : मुदस्सर अजिज
कलाकार : कार्तिक आर्यन, भूमी पेड्नेकर, अनन्या पान्डेय आदि ।
विधा : रोमान्टिक–कमेडी
समय : २ घन्टा ५ मिनेट ।
रेटिङ : ३/५
सम्बन्धित
पर्फ्युममा सुँघ्ने क्षमतासँगै अस्तित्वको खोजी र ग्रनोई अवचेतन रूपमै मृत्युको नजिक रहेको दे...
सिनेमामा गन्धको प्रस्तुति
गरिरहेका काम जहाँको तहीँ थाती राखेर क्वारेन्टाइन पसेका रंगकर्मीको उकुसमुकुस ...
नाटकघरमा उज्यालो फर्केला ?
अमेरिकन आइडल–२०२० को उपाधि चुम्न आतुर नेपाली ठिटो...
'भाषा हटाइदिनुस्, भावना उस्तै हुन्छ'
बलिउडमा स्थापित भन्दा फरक पृष्ठभूमिबाट सिनेक्षेत्रमा प्रवेश गरेका इरफानको संघर्ष आफैंमा एउ...
इरफानको शक्तिशाली समय
लकडाउनमा सेलिब्रिटी दैनिकीः पारिवारिक पुनर्मिलन, सिर्जनात्मक रचनादेखि जनचेतनाका आवाजसम्म...
सेलिब्रिटीका लकडाउन सिर्जना
च्याम्पियनका अन्य प्रतिस्पर्धीले कन्टेन्टका लागि माथापच्ची गरिरहादा हिमेश भने तु लेखिसक्थे...