कथा नक्कल, सेटिङ नौलो (फिल्म समीक्षा : रामकहानी)
मूल कथा पी मकबाट लिनु अँध्यारो पाटो हो, यसले नेपाली फिल्मको समृद्धिमा योगदान पुर्याउँदैन । तर, कम्तीमा हेरुन्जेल रमाइलो लाग्छ, रामकहानीको सुन्दर पक्ष यही हो ।
के छैन रामकहानीमा ? हसाउँछ, रुवाउँछ, तर्साउँछ पनि । सुकिलामुकिला पात्र छन् । मन छुने गीत । नेपाली फिल्ममा यत्ति गुण हुँदा दंग पर्नुपर्ने हो । तर, रामकहानी हेरिसकेपछि मन फुरुंग हुन्न । कारण, यसको केन्द्रीय कथा थाई फिल्म पी मकसँग मिल्छ । अर्थात्, आइडिया स्वतन्त्र होइन । पहिलो फिल्म मेरो एउटा साथी छदेखि नवौँ फिल्मसम्म आइपुग्दा निर्देशक सुदर्शन थापाले नक्कलमै रम्ने बानी त्याग्न सकेका छैनन् । धन्न ! यसपटक र्याङकी ठ्याङ उतारेका छैनन् । सेटिङ नौलो छ । प्रेमकथामा कमेडी र हरर मिसाइएको छ । योचाहिँ कथाभन्दा बजारको माग हो ।
प्रेमिका माया (पूजा शर्मा) लाई गाउँमै छाडेर राम (आकाश श्रेष्ठ) कतार गएका छन् । मायाले पर्खिराख्ने अनि रामले फर्की आउने वाचा गरेका छन् । विवाह गर्ने, खुसी र सुखी हुने सपना बुनेका छन् । तर, समयले टाढा बनाएको यो जोडीको पुनर्मिलन होला ? यस्तै–यस्तै कथा हो, रामकहानीको । क्लाइमेक्सको रहस्यले दर्शकलाई एक हदसम्म चकित तुल्याउँछ ।
रामकहानी हेरिरहँदा मध्यान्तरअघिसम्म पी मकको खास झल्को आउँदैन । थाई फिल्ममा प्रेमिकासँग फर्केर आउने कसम खाएर प्रेमी युद्धमा गएका हुन्छन्, रामकहानीका प्रेमीचाहिँ वैदेशिक रोजगारीमा । कतारमा राम र उसका साथीले भोग्नुपरेको पीडालाई गहिरोसँग देखाइएको छैन । तर, त्यस्ता घटना हामीले अखबारमा पढिरहने भएकाले आत्मसात् गर्न सकिन्छ । यसबीचमा रामका साथीहरु केदार घिमिरे, रवीन्द्र झा र विल्सनविक्रम राईले हास्य ‘डोज’ दिइरहन्छन् । कमेडी दृश्यभन्दा संवादमा निर्भर भए पनि झिँझो लाग्दैन । मध्यान्तरपछि जब हरर छिर्छ, तब पी मकबाट रामकहानीलाई टाढा राख्नै सकिन्न/मिल्दैन ।
मायाप्रति गाउँलेको व्यवहार, रामका साथीहरुको आनीबानी, भूत निक्र्योल गर्न अपनाइने जुक्ति, प्रेमका प्रसंग पी मकसँग मेल खाल्छन् । रामको बुबामार्फत गाउँमा विद्यमान अन्धविश्वास उतार्ने निर्देशकको प्रयास उतिविघ्न मूर्त छैन । कतार हुँदा मायाका बारेमा राम बेखबर हुनु, नेपाल फर्केपछि साथीहरु ढुक्कले रामको पछि लाग्नु, जनार्दन (जितु नेपाल) को एकोहोरो आशक्ति आफैँमा खट्कने पक्ष हुन् । पटकथाकारद्वय महेश दवाडी र दिनेश न्यौपाने पी मकको मनोदशाबाट मुक्त हुन नसके पनि पट्यारलाग्दा दृश्यबाट फिल्मलाई जोगाएका छन् । मध्यान्तरअघि कमेडीलाई प्रधानता दिइएको छ, पछिचाहिँ माया र रामको प्रेमलाई । शोभित बस्नेतको चरित्र उस्तै बिझाउँछ । तर, क्लाइमेक्स नेपाली फिल्मका नियमित दर्शकका लागि ‘सरप्राइज’ हुन सक्छ । भलै, यो पनि धुरन्धर मौलिक आइडिया होइन ।
कलाकारसँग काम लिने मामलामा निर्देशक सुदर्शन कहलिएका छन् । यसपटक त्यो साख जसोतसो बचाएका छन्, हास्य कलाकारको भीड जो छ । प्राय: चुल्बुले चरित्रमा देखापर्ने पूजा शर्माले यसपटक गम्भीर प्रकृतिको भूमिकालाई पनि न्याय गरेकी छन् । ‘ग्ल्यामर’ नभए पनि अभिनय कौशलमार्फत दर्शकको मन जित्न सक्षम छिन् । अघिल्ला फिल्मको तुलनामा आकाश श्रेष्ठमा थोरै परिपक्वता देखिन्छ । तर, यही स्तरको अभिनयले उनलाई टिकाइ राख्दैन । मिहिनेतको खाँचो छ ।
केदार घिमिरे छक्का–पञ्जा सिरिजमा जसरी देखापर्छन्, रामकहानीमा काटीकुटी त्यही हो । संवादसमेत उही ढाँचाका । जितु नेपालको प्रस्तुतिले चाहिँ छक्का–पञ्जाकै दीपकराज गिरीको झल्को दिलाउँदो रहेछ । विल्सनविक्रम र रवीन्द्र झामा पनि नयाँपनको आभास हुन्न । तर, हँसाउने मामलामा यी चार कलाकार उम्दा लाग्छन् । छायाँकन दृश्यभाव अनुरुप नै छ । ‘तिम्रै लागि म...’ र ‘आएँ म तिम्रो छेउ...’ श्रुतिमधुर छन् । सुदर्शनको निर्देशन कौशल न घटेको छ, न त बढेको । पूरापूर मौलिक कथा नपस्किएर कहिलेसम्म नक्कलमै रम्ने ? उनीजस्ता खारिएका निर्देशकलाई जोकोहीले सोध्ने प्रश्न हो यो । अब उनले आफैँलाई पनि सोध्ने बेला आएको छ । निर्देशक सर्जक हो । सर्जकले सिर्जना गर्छ, नक्कल होइन ।
मूल कथा पी मकबाट लिनु अँध्यारो पाटो हो, यसले नेपाली फिल्मको समृद्धिमा योगदान पुर्याउँदैन । तर, कम्तीमा हेरुन्जेल रमाइलो लाग्छ, रामकहानीको सुन्दर पक्ष यही हो ।
सम्बन्धित
पर्फ्युममा सुँघ्ने क्षमतासँगै अस्तित्वको खोजी र ग्रनोई अवचेतन रूपमै मृत्युको नजिक रहेको दे...
सिनेमामा गन्धको प्रस्तुति
गरिरहेका काम जहाँको तहीँ थाती राखेर क्वारेन्टाइन पसेका रंगकर्मीको उकुसमुकुस ...
नाटकघरमा उज्यालो फर्केला ?
अमेरिकन आइडल–२०२० को उपाधि चुम्न आतुर नेपाली ठिटो...
'भाषा हटाइदिनुस्, भावना उस्तै हुन्छ'
बलिउडमा स्थापित भन्दा फरक पृष्ठभूमिबाट सिनेक्षेत्रमा प्रवेश गरेका इरफानको संघर्ष आफैंमा एउ...
इरफानको शक्तिशाली समय
लकडाउनमा सेलिब्रिटी दैनिकीः पारिवारिक पुनर्मिलन, सिर्जनात्मक रचनादेखि जनचेतनाका आवाजसम्म...
सेलिब्रिटीका लकडाउन सिर्जना
च्याम्पियनका अन्य प्रतिस्पर्धीले कन्टेन्टका लागि माथापच्ची गरिरहादा हिमेश भने तु लेखिसक्थे...