बुलन्द बुलबुल
बासी मसलेदार फिल्मबाट दिक्दार दर्शकलाई बुलबुलले राहत दिनेछ । रैथाने स्वाद रुचाउनेले त छुटाउने कुरै भएन । यसले मौलिक दृश्य–भाषा निर्माणमा एउटा दरिलो इँटा थप्नेमा सन्देह छैन ।
प्राय: नेपाली फिल्म भाषाले मात्र नेपाली हुन्छन्, कथा, पात्र र प्रस्तुतिमा स्थानीयपन नै हुँदैन । कथ्य संरचनालाई उपेक्षा गरिन्छ भने बजारु सूत्र पछ्याइन्छ । तर कतिपय सिनेकर्मी यस्तो ‘भाइरस’ बाट मुक्त हुन खोज्छन्, सिर्जनशीलतामा विश्वास राख्छन् । यही सोच र साहसको परिणाम हो, बुलबुल । निर्देशक तथा लेखक हुन्, विनोद पौडेल ।
फिल्ममेकिङको औपचारिक अध्ययन गरेका पौडेलले कथित मूलधारका सिनेमामा नअटाउने पात्र र तिनका व्यथालाई बुलबुलको केन्द्रमा राखेका छन् । कथा पस्कने शैली पनि कलात्मक छ । यतिविघ्न आफ्नोपनको आभास गराउने फिल्म हामीकहाँ बिरलै बन्छन् ।
टेम्पो चालक रणकला (स्वस्तिमा खड्का)का पति विदेश गएको ६ वर्ष भइसक्यो, फर्कने अत्तोपत्तो छैन । छोरी र पक्षघात भएका वृद्ध ससुराको पालनपोषण गर्ने जिम्मेवारी उनकै काँधमा छ । टेम्पो चलाउने क्रममा भेट हुन्छ, चोपेन्द्र (मुकुन भुसाल)सँग । अर्घाखाँचीका चोपेन्द्र मायालु छन्, रणकलालाई खुब पछ्याउँछन् । सुरुमा हपारे पनि रणकला बिस्तारै चोपेन्द्रलाई मन पराउन थाल्छिन् । यही जोडीको व्यक्तिगत जीवन र सम्बन्धमा आउने उतारचढावमै केन्द्रित छ फिल्म । क्लाइमेक्समा समेत परम्परागत धङधङी छैन ।
सरसर्ती हेर्दा बुलबुलको कथा सामान्य लाग्छ, पात्र र तिनको पेरिफेरी पनि साँघुरो छ । चमकधमक केही छैन । तर पात्रको आन्तरिक र बाह्य बेचैनी जीवन्त ढंगले पोखिएकाले सामीप्य महसुस हुन्छ । रणकलाको कलिलै उमेरमा विवाह भयो, बच्चा भयो तर शरीरले पतिको साथ खोज्ने समयमाचाहिँ एक्लै । टेम्पो चलाउँदा परपुरुषको गिद्धेनजरबाट दिनदिनै प्रताडित हुनुपर्छ ।
सहर आएर चौकिदारी गर्ने चोपेन्द्र, रणकलाकी साथी भीमा (लक्ष्मी बर्देवा), आफू अनेक महिलालाई ताक्ने तर पत्नीको मोबाइलमा नीलो भिडियो देखेकै भरमा कुटपिट गर्नेहरु हाम्रै समाजका प्रतिनिधि हुन् । पात्रसँगै तिनका वरपरको परिवेशलेसमेत बुलबुललाई नेपाली माटोसँग जोडेको छ ।
रणकलाकी छोरी, पति, ससुरा, प्रेमी, साथी र मिस्त्रीसँगको सम्बन्धमा रुमल्लिँदा बुलबुलको गति धीमा भएको छ । लाग्छ, कथा भन्न निर्देशकलाई कुनै हतारै छैन । तर हरेक दृश्यमा पात्रको संवेदनालाई केन्द्रमा राखिएकाले झिजो लाग्दैन, ध्यानाकर्षणहुँदै जान्छ । फेरि यो रणकलाकै जीवनयात्रा त हो । त्यसमाथि चोपेन्द्रको चरित्रचित्रण बिल्कुलै ताजा छ । उनको व्यवहार, बोली र प्रेम अभिव्यक्त गर्ने तरिकाले ‘रिफ्रेस’ गराउँछ ।
चोपेन्द्र र रणकला यस्तो प्रेमजोडी हो, जसको पीडा र रोमान्समा दर्शकले कहीँ न कहीँ आफूलाई भेट्छन् । हाम्रो सामाजिक धरातलसँग अत्यन्तै नजिक छन् उनीहरु । मध्यान्तरपछि चाहिँ रणकलाको छटपटी झल्कने उस्तै आशयका दृश्य दोहोर्याइएका छन् ।
बुलबुलमा दर्शकलाई चक्मा दिने ‘ट्वीस्ट’ छैनन् । रसिलो बनाउने ध्याउन्नमा बिकाउ ‘कन्टेन्ट’ हालिएका छैनन् ।यी गुणभन्दा रङ र प्रकाशको उचित संयोजनबाट सिर्जिएका दृश्यले बुलबुलको वजन बढाएको छ । यस्तो एउटै दृश्य छैन, जसलाई खेलाँची गरेर खिचिएको होस् । यसका लागि सिनेमाटोग्राफर सुसन प्रजापति बधाइका पात्र हुन् । उनले कथाको लयअनुरुप क्यामेरा चलाएका छन् । ध्वनि सम्मिश्रण र पाश्र्व संगीतमा एकखालको क्रम भंगता छ । संवाद पनि पात्र र तिनले बाँचेको परिवेशअनुसारै छन् ।
मध्यान्तरपछि फिल्म थप गम्भीर हुँदैजान्छ । खासमा चोपेन्द्र को हुन् ? अनुत्तरित छ । कथा ठ्याक्कै यसरी सकियो भन्न सकिन्न, त्यसैले नेपाली फिल्मका नियमित दर्शक क्लाइेक्ससँग सन्तुष्ट नहुन सक्छन् । तर यत्ति हो, फिल्म सकिएपछि पनि मानसपटलबाट पात्र हराउँदैनन् ।
रणकलाको चरित्रमा ज्यादा केन्द्रित हुँदा भीमालाई बेवास्ता गरिएको छ । काव्यिक बनाउने ध्याउन्नमा अन्त्यतिरका कतिपय दृश्य तन्काइएको छ । रणकलाले देख्ने सपना ‘क्लिसे’ लाग्छ ।यस्ता कमजोरीबीच पनि मौलिक ‘क्राफ्ट’ले बुलबुललाई उपल्लो दर्जामा राखेको छ । यसमा भरमार नैतिक शिक्षा छैन, छ त केवल समाजको प्रतिविम्ब ।
प्राय: ‘ग्ल्यामरस’ भूमिकामा देखिँदै आएकी स्वस्तिमाले टेम्पो चालकको चुनौतीपूर्ण चरित्रलाई आफ्नो अभिनय क्षमता पस्कने अवसरका रुपमा बदलेकी छन् । भूमिका र अभिनयको कोणबाट बुलबुल उनको करिअरको उत्कृष्ट फिल्म हो । चोपेन्द्रको चरित्रमा नवअभिनेता मुकुन ‘पर्फेक्ट’ लाग्छन् । हुलिया, हाउभाउ, बोल्ने शैली र मनोविज्ञानबाट पात्रमा जीवन भरेका छन् । स्वस्तिमाजस्तै उनी पनि अवार्डका हकदार हुन् ।
रंगमञ्च पृष्ठभूमिकी लक्ष्मी बर्देवा र यसअघि साँघुरो निर्देशन गरेका जोयश पाण्डेको अभिनय उत्तिकै स्वाभाविक छ । मूलकथालाई चोटिलो बनाउन यी दुई पात्रको भूमिका उल्लेखनीय छ । अहिलेका तमाम निर्देशकझैँ बजार होइन, फिल्मको कलात्मक मान्यताप्रति उत्तरदायी भएर पौडेलले आफूलाई अलग र अब्बल सावित गरेका छन् । हाम्रै परिवेशको कथा भन्ने उनको प्रयास धेरैहदसम्म सार्थक छ । कलाकारको अभिनयदेखि प्राविधिक पक्षसम्म निर्देशकको लगाम साँच्चै लोभलाग्दो छ ।
बासी मसलेदार फिल्मबाट दिक्दार दर्शकलाई बुलबुलले राहत दिनेछ । रैथाने स्वाद रुचाउनेले त छुटाउने कुरै भएन । यसले मौलिक दृश्य–भाषा निर्माणमा एउटा दरिलो इँटा थप्नेमा सन्देह छैन ।
सम्बन्धित
पर्फ्युममा सुँघ्ने क्षमतासँगै अस्तित्वको खोजी र ग्रनोई अवचेतन रूपमै मृत्युको नजिक रहेको दे...
सिनेमामा गन्धको प्रस्तुति
गरिरहेका काम जहाँको तहीँ थाती राखेर क्वारेन्टाइन पसेका रंगकर्मीको उकुसमुकुस ...
नाटकघरमा उज्यालो फर्केला ?
अमेरिकन आइडल–२०२० को उपाधि चुम्न आतुर नेपाली ठिटो...
'भाषा हटाइदिनुस्, भावना उस्तै हुन्छ'
बलिउडमा स्थापित भन्दा फरक पृष्ठभूमिबाट सिनेक्षेत्रमा प्रवेश गरेका इरफानको संघर्ष आफैंमा एउ...
इरफानको शक्तिशाली समय
लकडाउनमा सेलिब्रिटी दैनिकीः पारिवारिक पुनर्मिलन, सिर्जनात्मक रचनादेखि जनचेतनाका आवाजसम्म...
सेलिब्रिटीका लकडाउन सिर्जना
च्याम्पियनका अन्य प्रतिस्पर्धीले कन्टेन्टका लागि माथापच्ची गरिरहादा हिमेश भने तु लेखिसक्थे...